Emner: Et godt råd.
Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2013, 09:24   #27
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
At man er vurderet, tildelt fleksjob, betyder vel ikke at man løbende skal informere om andre sygdomme man får, medmindre man er i fleksjob og de sygdomme forringer den vurderede arbejdsevne.
Det er da enormt vigtigt at orientere om andre sygsomme man får, specielt når man er ledig fleksjobber.
Kommunen har jo ikke en chance for at finde ud af hvad man kan, hvis man ikke spiller med åbne kort.

Måske ser jeg et billede af hvad der er ved at ske for dig, nemlig at du bliver sendt ud i noget du måske ikke magter (kan jo ikke sige det med sikerhed) og det sker fordi du ikke har orienteret kommunen om alt.

Al den forvirring du oplever her, påvirker selvfølgelig også dine kognitive funktioner. Har du talt med din psykiater om at få noget ekstra medicin her i denperiode hvor det hele er så kaotisk ? Personligt er det vigtigt for mig at få en "dæmper" på når jeg er stresset, kun på den måde har jeg nogenlunde styr på mine meget nedsate kognitive funktioner.
Stress og for lidt medicin er det rene "gift" for min hjerne når det kombineres, jeg kan nærmest mærke hvordan hjernecellerne brænder ud.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat