Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2009, 08:07   #15
Bjala
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2009
Lokation: -
Alder: 51
Indlæg: 6
Styrke: 0
Bjala er ny på vejen
Jeg har en ressourceprofil der i første omgang er udfærdiget af Erhvervs-konsulenterne, d. 26.6.2008, og opdateret en gang d.20.11.2008 af egen sagsbehandler.

Jeg er medlem af fagforening, og herfra har jeg en gang haft bisidder med til det seneste personlige møde.

Jeg har fuld aktindsigt.



Nå, men i tirsdags, d. 28.4.2009, afhentede jeg papirerne fra Arbejdsmedicinsk Klinik.

Derinde fra peger de i første omgang på virksomhedspraktik - det samme gør egen læge, i flere omgange i statusattester - det samme gjorde min sagsbehandler, inden denne fik ny teamleder - det samme gør anden speciallæge (vurderingen er bestilt af kommunen), efter at have gennemlæst kommunens lægekonsulents vurdering - den samme vurdering blev givet efter møde med erhvervsvejleder, sagsbehandler og undertegnede….


I går afleverede jeg paprierne fra Arbejdsmedicinsk Klinik, personligt til min sagsbehandler, der sagde, at denne ville kigge det igennem snarest og så give en tilbagemelding – jeg pointerede, at når jeg nu alligevel skulle op på jobcenteret i dag for at søge kontanthjælp (de har lukket 1. maj), så håbede jeg at kunne få et hurtigt svar i min sygedagpengesag i samme omgang….

Svaret skulle gerne modtages pr. telefon inden middag i dag – og derefter køre jeg op og får det hele på skrift… ja, min store tiltro til ”velfærds”systemet ligger på et meget lille sted pt.

Men alt i alt gør det, at de nu har modtaget papirerne, inden jeg falder for varighedsbegrænsningen vel, at hele deres grundlag for ikke at forlænge er pist borte….hmmm, hvad mon de så finder på nu?

Er der nogen der kan hjælpe med lidt info og regler og § omkring virksomhedspraktik?….

Jeg vender lige tilbage ang. klagen, håber selvfølgelig det hele går i orden nu, men man kan vist aldrig vide sig helt sikker….mærkeligt system.

MVH L
Bjala er ikke logget ind   Besvar med citat