Se enkelt indlæg
Gammel 06-09-2015, 13:24   #15
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Hej igen,

Jeg har det meget svært at holde koncentrationen efter en blodprop i hjerne, men jeg prøve at forklare til dig at det der i loven står skrivet er ikke altid nogen man kan regne med.

Du skal snart for rehabiliteringsteamet men hvis kommunen har truffet videre forløb i din sag så har kommunen også ret i at de gøre det uden at fremlægge sagen for rehabiliteringsteamet igen.

Det kan få dig nu er at samle alle de nye attester oh dokumenter i sagen som på skrift og ikke mundligt kun på skrift kan bevise at du kan ikke længere blive selvforsøgende på arbejdsmarkedet grundet fysiske og psykiske udfodringer.

Det skal også blive på skrift at det er formålløs at udvikle din arbejdsevne.

Det skal også være på skrift at dine sygdomme er stationær og deres ikke behandlingsmuligheder.

Det skal også være på skrift at et nyt arbejdsprøvning er skadeligt for din helbred.
Ja det er rigtigt det skal være mange ting, men alt skal være på skrift eller så kan du ikke selv søge førtidspensio, så kan du heller ikke få din sagsbehandler at fremlægge sagen igen for rehabiliteringsteamet på nyt, osv, osv...

Så hvis du fokusere mere på en skrift vurdering for det perioder du har været i arbejdsprøvning, nyt attest med din helbredsmæssige aktuelle situation og få alt på skrift som jeg har fortalt til dig så har du ikke en eneste chance til at komme videre.
Ja du kan klage og klage, men så kommer du ikke så meget langt frem med det.

Prøve igen og kigge i dine papier hvis du har alt på skrift. Har du ikke det så kommer du bare i gang med det.

Mvh.eln.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat