Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2020, 09:37   #59
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kritik af læge: Farlig anbefaling Hurra – intet tegn på faretruende corona-epidemi

Kendt dansk læge får kritik efter et blogindlæg, hvor hun nedtoner farligheden af COVID-19.

»Det er trist læsning,« siger Christian Wejse, der er ekspert i globale epidemier.

Lægen Vibeke Manniche har på sin blog skrevet et indlæg med overskriften 'Hurra – intet tegn på faretruende corona-epidemi'.

I indlægget jubler hun over de seneste tal, der viser et fald i antallet af personer, som er testet positive for COVID-19.

'Dagens tal fra SSI viser, at nu har vi 914 registreret med corona. I går var tallet 864. Siden man nu tester syge – er tallet altså steget meget lidt. Der er således INTET, der tyder på, at vi står overfor en faretruende coronaepidemi, der topper om 1-2 uger. NEJ er svaret. NEJ!,' skriver hun i indlægget, der kan læses her.

http://vibekemanniche.dk/hurra-intet...orona-epidemi/

Hurra – intet tegn på faretruende corona-epidemi

Indrømmet – har du fulgt med på min blog den sidste tid har du også forstået, at jeg IKKE er på det corona-hysteriske hold. Ikke mindst fordi jeg i 25 år har fulgt bl.a. influenza-udbrud, RS-udbrud osv ifht især dagpasningerne. Så jeg har det på rygraden.

Dagens tal fra SSI viser, at nu har vi 914 registreret med corona (blandt dem med indlæggelseskrævende symptomer). I går var tallet 864. Siden man nu tester syge – er tallet altså steget meget lidt. Der er således INTET der tyder på at vi står overfor en faretruende coronaepidemi der topper om 1-2 uger. NEJ er svaret. NEJ!


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat