Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2020, 19:55   #374
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Et øjebliksbillede fra samfundet om tvang i den sociale sagsbehandling.

Bare et print af en Facebook gruppe, for at vise dokumentation samt status for 2020, hvor vi fejlagtigt troede at tvang i den sociale sagsbehandling blev stoppet af Folketinget.

https://www.facebook.com/groups/6314...action_generic


Heine Svarrer
Administrator · 24. november 2013

Jeg er overlæge på reumatologisk afd. Aalborg sygehus. Ankestyrelsen har taget en afgørelse sommeren 2013, som går ud på at kommunen kan presse patienter, som er sygemeldt pga diskusprolaps i lænden til at lade sig operere for denne prolaps. Hvis patienten siger nej tak til operation, så har kommunen ret til at stoppe sygedagpengene. (Det forudsætter naturligvis at en neuro- eller ortopædkirurg, vurderer, at det er muligt at operere). Ankestyrelsen vurderer at risikoen for liv og førlighed er meget lille, når man bliver opereret for diskusprolaps i lænden. Denne vurdering er lægefagligt forkert, idet risikoen er betydelig større ved at blive opereret. Dette har jeg redegjort for i en vedhæftet fil. Desuden mener jeg, at afgørelsen er udtryk for et kynisk menneskesyn og uetisk. Desuden er borgernes retssikkerhed ophævet. Desuden er det ulovligt at tvinge mennesker til at lade behandle, idet patienten ifølge Sundhedsloven, selv skal give tilladelse til behandling (undtagen den helt specielle tvangsbehandling af patienter med svær psykisk sygdom). Patienten har jo ikke deres egen fri vilje til at fravælge operation, hvis kommunen kan stoppe sygedagpengene, hvis patienten siger nej tak.
Jeg og flere andre vil derfor gøre meget for at få Ankestyrelsens afgørelse ophævet.
Ankestyrelsen vil dog ikke ophæve den godvilligt.
Sammen med advokater er jeg derfor igang med at forberede en retsag mod Ankestyrelsen.
Jeg er derfor gået på Facebook, fordi jeg gerne vil vide mere om, hvor mange patienter i Danmark, der føler sig presset af kommunen til at lade sig operere for en diskusprolaps, enten i lænden eller i nakken.
Hos de der er blevet opereret, da vil jeg vide, hvordan resultatet af operationen er blevet.
De der er blevet presset af kommunen, men alligevel har sagt nej tak til operation, har de fået stoppet sygedagpengene?
Vi er interesseret i at skaffe patienter, der vil føre sag mod Ankestyrelsen med baggrund i deres afgørelse.
Venlig hilsen Heine Svarrer

2,3 tusindBente Stenfalk, Eva-Pernille Naserian Stæhr Poulsen og 2,3 tusind andre
98 kommentarer
17 tusind delinger

Michael Madsen Tak for dit initiativ, Heine Svarrer. Jeg har delt det på min væg også, og håber at det giver henvendelser til dig.

Anette Hmb Tak for dit initiativ. Jeg har delt det. Håber du får mange henvendelser

Anette Hmb Vil kommunen også tage risiko og ansvar, vis op går galt?????

Lene Schiemann Stort kan det blive hvis lægerne "rotter" sig sammen.. Var ved Ole Hjort i Skørping.... Han sagde du skal ikek tvinges til at tage medicin - det skriver jeg dig ud af :-)

Heidi Hagelskjær Petersen Hej Heine tak for dit initiativ det er hermed delt på min væg. Du har haft min mand som patient for en del år siden og han var en af dem hvor du frarådet en operation det er forkasteligt at kommunen nu vil bestemme det er ikke dem der er kiruger og skal træffe den beslutning

Gitte Moelsby Har delt dit indlæg. Desværre ikke den eneste situation hvor sygemeldte bliver tvunget til operation.

Carsten Thomsen Hej tak for medlemsskab . Blev opereret i 2011 da kommunen ville have jeg skulle ... blev opereret for disk i lænden og er i dag stadig sygemeldt og opgivet af lægerne .

Britta Lundstrøm Christiansen hej. tak fordi jeg måtte blive medlem. er selv blevet opereret for tredje gang i nakken, for disc. sidste gang havde jeg valget at blive opereret eller miste mine sygedagpenge, for sagde jeg nej lagde jeg hindring for min egen helbredelse. så sagde ja,…Se mere

Charlotte Poffler sejt at du træder frem

Lisette Biirthe Alberthe Johannsen Tak for dit initiativ ;0)

Pernille Jensen Tak for medlemskab og vil bare sige super godt intiativ, har selv rygskade og er tidligere tilset af dig Heine. Er ikke en af dem der er blevet tvunget til operation da jeg ikke har fået en endelig diagnose, men er en af dem der har prøvet at kommunen …Se mere

Torben Kaysen Rasmussen Tak Heine vi har mødt hinanden nogle gange , Du er for alle i Danmark en stor HELT . Flot at du aktivt gør en god gerning for , ja alle i denne verden kan jo blive ramt af sådanne rygproblemer , det er simpelt hen forrykt at de er blevet sådan i vores…Se mere

Iben Gryholt Finnmann Engsbye Hvor er den fil der omtales i skrivelsen ?

Tina Fredskov Dyreholt Flot, at der nu er professionelle mennesker, der tager disse sager op. Problemet er stort indenfor alle sygdomsgrupper. Mange byer har på nuværende tidspunkt grupper her på fb, der forsøger at samle så mange som muligt til gensidig støtte i en umenneskelig sagsbehandling. I, der nu tager kampen op for alle disse mennesker, fortjener den allerstørste respekt... :-)

Iben Gryholt Finnmann Engsbye Jeg hilser med stor tilfredshed at der bliver taget hul på bylden... Jeg har selv diskusprolaps mellem c5 og c6.. Skal tale med kirurger på torsdag, da de anbefaler operation, hvilken jeg helst er foruden... er dog nu bekymret for hvis jeg takker nej t…Se mere

Gro Emilie Ravndal Iben filen ligger i det Lisa uglebjerg har lagt op her på siden..

Iben Gryholt Finnmann Engsbye ok:-) Linket er denne skrivelse...?? Ledte efter et spesifikt ekstralink

Britta Lundstrøm Christiansen Iben håber det lykkedes for dig, enten at få stoppet operationen, eller hvis den bliver gennemført at det hjælper dig. det var det mit startede med. først mellem c5 og c6, hvor de gik ind forfra på halsen. den operation hjalp ikke. blev opereret igen, …Se mere

Britta Lundstrøm Christiansen håber for dig Iben at det går bedre for dig. men få endelig kirurgen til at sige hvad ulemperne ved operationen kan være. feks at du kan miste førligheden i din arm. hvis de ikke nævner det, så spørg dem om det er en mulighed. og nævn det så på kommune…Se mere

Gitte Pedersen Ikke sjovt når man bliver fanget i sin sygedom på denne måde.. Har selv være igennem en stor operatione i min ryg i 2012 og en igen her i 13.. Men den bliver aldrig nogen sinde god igen. Håber ikke jeg skal igennem flere.. Kan ikke lide denne måde man prøver på at tvinge folk til noget, og så uden faktisk og lytte til dem som har erfaring på dette område.. Det høre ingen steder hjemme....

Anni Klint Tak til dig Heine at du tør tage dialogen op. I min verden er mange nakke smerter reelt et lænde problem idet nakkesmerterne er kompensations spændinger for nakken og modsat. ønsker at mange eller at I som læger vil anerkende mange af os der har mange …Se mere

Brian Nielsen Hej og tak for medlemsskab.
Jeg er ikke blevet tvunget til at gennemgå operationer, men har fået foretaget hele 3 stk. i samme led. 1. i 1999 en operation der gik virkelig godt, jeg fik et nyt liv, efter at have haft problemer med min ryg i omkring 20…Se mere

Birthe Mylius Grønvold Kroman Hej Heine Svarrer
Tak for medlemskab af denne gruppe. Må jeg råde dig til, at du får fastlåst dette opslag, således det er det første man ser som medlem af gruppen. …Se mere

Bodil Basse Super godt Heine Svarrer Kort version af en laaaaaaaaang process: Er opereret en gang mellem L4/L5 i 2012 og fik 3 mdr efter endnu en prolaps samme sted, som jeg har arbejdet mig til at leve med ved træning, accupressur plastre og en fantastisk osteopatisk behandling og vejledning. Har i processen måttet gå med til følgende på kraftig opfordring fra sygedagpengesystemet for at få sygedagpenge: samtaler med erhvervspsykolog og psykiater - frikendt , medicin med antidrepressive midler og advarselstrekanter købt og ikke indtaget. Giver dig gerne min historie og dokumentation for processen, men så må du kontakte mig i en pm

Casper Roar Borg Simonsen Heine Svarrer Tak fordi du tager kampen op mod en af de mest nederdrægtige tiltag kommunen længe har foretaget mod de syge. Ville ønske vi havde nogle flere fagfolk med den handlekraft som du besidder.

Marlene Gutheil Christensen Tak for godkendelse jeg kørte galt for snart 10 år siden i første omgang mente man bare det var et piskesmæld efter 4 års plagen og et lægeskift blev jeg endelig scannet og man fandt 2 diskus i nakken jeg valgte selv i desperation over smerterne at bli…Se mere


Gro Emilie Ravndal Overstående skulle vist være den vedhæftet fil som har lagt i en anden tråd...

Brian Nielsen Er der ikke en adm. i gruppen, der kan trykke på rullebjælken i højre hjørne af dette opslag. Gå ned af listen, og vælge lås.

Anette Hmb Hvis syge mennesker bliver tvunget til operation, så bør
pædofile også tvinges til kastration. Det næste bliver vil at børn der fødes med et handicap skal aflives er det såden et samfund vi vil have. Det begynder at ligne nazist tiden.

Vicki Uth Mikkelsen ja, jødeforfølgelse 2. del

Bente Stenfalk Fantastisk at du stiller op, Heine Svarrer for vi har i den grad brug for LÆGER, som tør stå op imod dette vanvittige magt- tyranni. TAK.
Vi mangler også læger og speciallæger, som vil stå op, når Forskningsklinikken for Funktionelle Lidelser konverte…Se mere

Rikke Noack Skivild Se mit indlæg nedenunder, Heine Svarrer: Mette Frederiksen vil i nogle ophæve muligheden for, at kommunerne kan tvangsmedicinere og tvangsoperere klienterne (de sygdomsramte)! Som en prøveordning, så hun kan se, hvordan dét går! :-D

Lisbeth Lizzy Nielsen Men hvad med os der ER blevet opereret? :/

Rikke Noack Skivild ja, ser du Lisbeth Lizzy Nielsen... det meldte hun ikke noget om... Vi havde jo begrænset tid. Jeg vil anbefale dig at skrive til hende på mail eller i brev - eller til socialministeren... Det er et STORT overgreb, der er blevet gjort mod mange sygdomsramte borgere

Lisbeth Lizzy Nielsen Det ved jeg om nogen, jeg sidder på 9 år og har kastet håndklædet i ringen. Jeg kan ikke kæmpe mere nu....
Hvis bare jeg kan komme gennem hverdagen , så er jeg glad.

Diana Rita Møller Jeg har stor interesse for dette emne med tvang hvormed jeg blot er herinde for at følge med i debatterne og det sidste nye fordi man ved aldrig hvornår noget rammer en selv. Jeg er også rygskaderamt (2 gange) og nu også i mine højre hånd. God Jul til alle.

Henrik Plambek et ældre opslag, da reglerne er lavet om, i den nye sygedagpenge reform som træder i kraft 1 jule 2014.

Lone Marquard Jensen Hvor er det dejligt at se en læge herinde, der er lidt optaget af, hvad der sker med os -også i det sociale system. Tusind tak for din interesse og hjælpsomhed.
nu har jeg ikke sat mit 100% ind i de nye regler, men jeg mener at ifølge den nye reform, …Se mere

Henrik Plambek i den nye sdp reform er det ikke tilladt at tvinge borgerne til operationer og tvangs medicinere.Ttidligere , hvis man nægtede, kunne kommunerne fratage dig din ydelse. Dette er en prøvetid på 2 år, gældende fra 1 juli 2014

Lene Schiemann Er der gældende for alle sygemeldte?

Henrik Plambek http://www.k10.dk/showthread.php?t=27836&page=15
Skjul eller anmeld dette
Danmark, mit fædreland..... - Side 15 - K10 - Flexjob & Førtidspension
K10.DK

Henrik Plambek http://bm.dk/.../03/Urimelige-regler...edagpenge.aspx
Skjul eller anmeld dette
Beskæftigelsesministeriet

Henrik Plambek ja

Lene Schiemann Tak Henrik Plambek synes nemlig der var nogle af reglerne der gjaldt de nye sygmeldte men godt denne ikke gør.. Gad vide hvad med dem de tidligere har tvunget...


Henrik Plambek Der er desværre ikke regler med tilbagevirkende kraft.

Lene Schiemann Nej men dem der er blevet tvunget burde godt nok kunne sagsøge kommunerne.. Tænk at være blevet tvunget til antidep pga smerter eller endnu værre operation.

Lone Marquard Jensen Den regel der gælder de nye sygemeldte, men ikke de, der er sygemeldt ifølge de gamle regler, er den regel om, at man - når sygedagpenge udløber efter et halvt år - får en ydelse svarende til kh, men der ikke er påvirket af formue eller ægtestand.

Lene Schiemann Den burde gælde os alle...

Lone Marquard Jensen ja den burde gælde os alle. Mange regler er komplet hul i hovedet.

Nete Sølvssøe _______ fra avisen Information dette forår, linket på Beskæftigelsesministeriets egen side:
"Mennesket først
Derfor vil regeringen med sin nye reform af sygedagpengesystemet starte et toårigt forsøg, som sikrer, at sygemeldte borgere ikke fremover tvin…Se mere

Nete Sølvssøe ______________________ jeg kan ikke overskue, om der i denne tråd har været diskuteret:
Forskellige operationer for diskus i lænd/ryg?
.... dette fordi den ene (som jeg forstår er den der praktiseres i DK) - er en risikabel OG større operation - med ku…Se mere

Nete Sølvssøe __ Link til info om endoskopisk operation for diskus i ryg/lænd:
http://minryg.dk/Default.asp?Page=201

Robert Bergh Jo men nu skal man ikke tro at ankestyrelsen altid har ret. Det har de faktisk sjældent. Og her kommer borgeren ikke rigtig til orde. Jeg plejer at råde folk til at bruge en advokat og domstolene. Så bliver der lavet et ordentlig arbejde. Hvis en kommu…Se mere

Vibeke Jørgensen Robert Bergh dér er mangel på advokater der vil gøre det de vil have at man skal smide eks 150000

Robert Bergh Her har du reglerne for fri proces http://www.civilstyrelsen.dk/fri_proces.aspx


Vibeke Jørgensen Ja men deres vurdering siger nej til retshjælp og fri process men smid en bunke penge retssikkerhed lig med nul

Karina Kruse Olsen Han har heller ikk kommenteret på hans side siden det oplæg kom!

Karin Joy jeg blev ikke presset økonomisk, fordi jeg allerede var førtidspensionist. Blev opereret for prolaps i lænden i år 2004. Har det meget bedre end før, næsten 100 %. Men der var en lang periode, på nok ca 1 år, hvor jeg var meget plaget, af meget smertef…Se mere

Zanny Arina Lundgaard Vi støtter rigtig gerne Jeres mission fra Patientforeningen Danmark. Sig til, hvis der er andet vi kan hjælpe med. Det er stort, at I er gået i gang med at skaffe retfærdigheden tilbage på det punkt. Tak for det.

Per Fandrup Jensen har nogen papier .. på min Ryg som viser GIGT kunne nu godt tænke mig at du læste dem Heine Svarrer har du mulighed for det... for har lidt svært ved at vinde over odense kommunde ang min pension...

Karin B. Andersen http://www.advokatsamfundet.dk/.../tema%20borger%20vs...


Charlotte Lydolf Jeg er forarget
Ryggen er hamrende kompliceret og jeg er da ikke sikker på at jeg overhovedet turde sige ja til at gennemgå en operation hvis jeg fik tilbudet ... Der kan jo opstå komplikationer og smerter kan forværres
Kors de har fået al al for meget magt

Sus Anne Jeg har discus i nakke og lænd, jeg skal heller IK presses. Nægter

Sussie Thyssen Dette er et opslag fra 2013.
Men hvor langt er man i grunden kommet i sagen?

Ulla Sonja Toft Pedersen jeg er ikke blevet presset til operation i ryggen det var en dejlig gave at få ordnet den men de vil have mig på smerteklinik og indtage diverse piller det bryder jeg mig ikke om og det skal jeg vel gøre da jeg ellers ikke kan komme videre i afklaring teamet

Britta Petersen Jeg blev opereret i februar 11. Og efterfølgende har jeg en meget kort gangdistance. I dag har jeg stadig smerter i min lænd og er i flexjob.

Ulla Sonja Toft Pedersen Sådan har jeg det også Britta men smerterne før operation var også ulidelige ☺

Peter Hansen Heine Svarrer og alle andre der følger denne tråd om Tvang i den sociale sagsbehandling. Hvordan går det med en eventuel retssag imod Ankestyrelsen? Jeg spørger fordi, det er mig der har startet problematikken op i tråden https://www.k10.dk/showthread.php?t=27836 een time efter at Principafgørelse 108-13 "Gældende" blev udsendt https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=160588 og hvor Folketinget endnu engang forlængede forsøgsperioden med yderligere 3 år, frem til juli 2019. Ankestyrelsen er dog IKKE enig i hvad Folketinget udsender af forbud CITAT " Det betyder imidlertid ikke, at den sygemeldte kan sige nej til behandling og få udbetalingen af sygedagpenge forlænget i tilfælde, hvor forlængelsesbestemmelserne – evt. på grund af afslaget på behandling – ikke er opfyldt. Hvis der fx ikke kan ske en afklaring af pågældendes arbejdsevne inden for 69 uger efter lovens § 27, stk. 1, nr. 2, kan der ikke forlænges efter denne bestemmelse. Det gælder uanset årsagen til, at afklaringen ikke kan ske, og derfor også, hvis det er, fordi den sygemeldte ikke ønsker lægelig behandling."CITAT slut. Læs https://www.k10.dk/showpost.php?p=317446&postcount=190 MVH adskillige lumbale operationer for diskusprolaps, højeste pension, kronisk smertepatient og §4 patient



Jeanette Christine Dyhr Jeg blev truet med, at hvis jeg ikke ville lade mig operere ville de stoppe mine dp, jeg er nu på tredje år uden indkomst. Men er lige startet ny udd, som jeg ikke ved om jeg kan gennemføre- grundet mit IKKE svag på lænden 😔

Jørgen Behrentzs Kære Heine Svarrer
Tak for deltagelse, jeg måtte forlade mit arbejde i 2005 pga en arbejdsskade i ryggen
Jeg fik ingen hjælp fra nogen hverken min fagforening eller kommunen jeg fik den melding at hvis jeg ikke gik på efterløn
Blev jeg fyret. Neuro Lægen turde ikke at operere mig igen en lille erstatning på 40.tusinde jeg har brugt mange penge på advokater som kun gav mig snak uden handling. Ankestyrelse er kun til for arbejdsgiveren og det offentlig. Og jeg tror ikke vi nogen sinde får det ændret👍🙏

Thorkild Bach Jeg blev i 1998 af læger oplyst om, at forbedringer ville være bedre uden end med operation. (Læger måtte ikke rådgive om, hvad de syntes.)
I 1999 fik jeg frataget sygedagpenge (direkte foranlediget af, at min eks. opfordrede kommunen dertil). På opfor…Se mere


Peter Hansen Husk, at Folketingets 5 årige forsøgsvise forbud imod tvang i den sociale sagsbehandling udløber den 1. juli 2019. Ingen ved, hvad der sker efterfølgende. Med venlig hilsen


Charlotte Lydolf Der er noget fuldstændig galt i dette land når en Beskæftigelseslov kan overrule almene menneskerettigheder og ikke mindste tilsidesætte hvad der er lægeligt forsvarligt. Håber I tager den hele vejen hvis det bliver nødvendigt.
Beskæftigelsesloven er nytidens og den civiliserede måde at torturere borgerne på. Ret ind eller vi sender dig ud i fattigdom ...


Jørgen Behrentzs Hvad er der sket med loven, ikke en dyt
Vi har fået regler at man skal være på arbejdsmarkedet i næsten 10. År længere, hvem får noget ud af det dem som har aktier arbejsgiverne. Hvor er vores fagbevægelse henne i de sager, det er flot de skriver i deres fagblad at nu har de vundet en sag for et medlem, hvad med de andre de ikke har hjulpet.😡


Peter Hansen Hvad skete der med Folketingets forbud imod lumbale diskusprolapser? Hvem bestemmer Folketing eller Ankestyrelsen? Blev Principafgørelse 108-13 "Historisk" = slettet? NEJ, den er stadig "Gældende" og Ankestyrelsen har besluttet at den ikke skal slettes. DOKUMENTATION.:

Svar fra Ankestyrelsen:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=27836&page=37
Principafgørelse 108-13 er stadig "Gældende" idag anno 2019
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=160588
trods
Folketingets vedtagelse af forbud imod tvang vs Sygedagpengeloven.:
https://www.ft.dk/samling/20181/lovf...L180/index.htm
Al dokumentation vedr TVANG i den sociale sagsbehandling findes her: http://www.k10.dk/showthread.php?p=368636#post368636. Med venlig hilsen BILAG.: Men der findes andre former for TVANG, uden for SYGEDAGPEGELOVEN: http://www.k10.dk/showpost.php?p=366547&postcount=352

Thorkild Bach Peter Hansen: Den har jeg aldrig hørt om:
Altså overtallige DJØF'eres (partiledere m.fl. i Folketinget) forbud mod lumbale diskusprolapser. 😂😂😂 (Sørgeligt, at de ikke havde vedtaget den i 1998, da jeg fik en sådan med lammende virkning.)
Og jeg vil endda være ligeglad med, om de overtallige DJØF'ere bag en sådan beslutning skulle sidde i Folketing eller i Ankestyrelse. 😉

Jane Rødbro Koller Flot arbejde - en taknemmelighed at du Heine Svarrer sætter fokus - tak.

Tina Fredskov Dyreholt Skønt, at rigtige læger tager til genmæle og vil kæmpe for, hvad der er helbredsmæssigt korrekt at gøre. Næste skridt må være en forvaltningsdomstol, som det er nu er der ingen retssikkerhed og ingen konsekvenser mod ulovlighederne. En principiel dom burde være nok i stedet for et utal af forholdsvis enslydende klager.

Peter Hansen TVANG i den sociale sagsbehandling startede netop med Principafgørelse 108-13 "Gældende" hvor embedsmænd erklærede lumbale operationer for risikofrie og den kommunale sagsbehandler kunne stoppe ens sygedagpenge, hvis man frasagde sig en sådan operation, indtil patienten blev mør. Folketinget har ved lov standset denne form for tvang, men Ankestyrelsen har nægtet at slette Principafgørelse 108-13 "Gældende" som kommunerne naturligvis udnytter til fulde: Læs # 363 og # 364 her: http://www.k10.dk/showthread.php?p=368769#post368769 Med venlig hilsen

Peter Hansen Jeg oplyser: ""men Ankestyrelsen har nægtet at slette Principafgørelse 108-13 "Gældende" som kommunerne naturligvis udnytter til fulde:"" LÆS https://fagbladet3f.dk/.../nu-har-han-faaet... Med venlig hilsen


Thorkild Bach Heine Svarrer: Det daterer sig langt længere tilbage.
Jeg var i 2000 indlagt i Tyskland for vurdering af mulighed for succesfuld operation for diskusprolaps. Man vurderede, at der ikke med fornuft kunne opnås bedring ved operation. Man vurderede også, at den kommunale administration i DK ville kræve en operation.
Og ganske rigtigt: Den kommunale administration kunne ikke bruge virderinger fra sygehuse (danske og tyske universitetshospitaler), hvorfor jeg blev indstillet til operation, endda selv om selvsamme administration skriftligt havde meddelt mig, at jeg slet ikke havde lov til at være syg mere. 😬

Eva Høgh Heine Svarrer, jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vide om der er kommet noget resultat af dit skriv fra 2013, da jeg etop har gennemgået en operation, med det resultat at jeg pt har problemer med mit højre ben, og skal afvente svar om dt er noget der skal genopereres for, eller om jeg ksla leve med det, hvis det ikke er forsvundet til jeg skal til kontrol 13 dec. 2019

Hans Christensen Hej Heine, jeg kom hos i starten af min sygeperiode. Jeg er siden endt med at blive opereret 2 gange og skal opereres igen i starten af 2020. Disse operationer har været meget lidt forbedrende for mit liv og har kun hjulpet lidt.

Søren Albrektsen Jeg har 3 diskusprolaps i nak i dag er det 10 år siden er blevet presse til operere for denne prolaps Jeg sage Nej tak læger sage det kan blive risikoen for førlighed kan blive være jeg sage nej UD med job Sentere og kommuner


Peter Hansen STATUS anno 2020: Læs og forså alvoren i det du læser: https://www.k10.dk/showpost.php?p=369484&postcount=371 Hvem bestemmer Folketing eller Ankestyrelsen? Med venlig hilsen


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat