Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2013, 12:36   #10
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Reaktion fra Gigtforeningen.

Kære Peter

Tak for din mail. Jeg svarer på vegne af Lene Witte. Vi synes, du rejser en meget relevant problemstilling. Vi vil gerne gå videre med den pressemæssigt og politisk. Inden da skal jeg lige høre dig om, det er okay, at vi rejser sagen, og om du har nogen personlig relation til borgeren, hvis sag danner udgangspunkt for principafgørelsen?

Med venlig hilsen

XXXXX XXXXXXX


Mit svar til Gigtforeningen.

Kære XXXXX.

Nej, jeg har ingen relation til den omtalte kvinde nævnt i principafgørelsen fra Ankestyrelsen. Jeg har gennem mine sidste 33 års erfaring, som rygpatient, erfaret at mange , især, unge mennesker blive svigtet af det etablerede system. Jeg opdagede det bizarre i principafgørelsen gennem et nyhedsbrev, som jeg sammenholdte med min viden og nævnte dokumentation.

Som nævnt i principafgørelsen, bruges ordet "indikation" for at der kunne udføres en operation på NN nævnte kvinde. Men jeg er sikker på at ingen neurokirurg vil lægge navn til en garanti for en lumbal operation. Bare een læge lufter tanken om at operation kunne være en behandlingsmulighed bliver det automatisk fremhævet i kvindes journal, som så ansatte og embedsmænd i kommunerne tolker som en automatisk godkendelse for fremtidige operationer. Hvilket jo er i strid med den dokumentation som jeg har fremlagt.

Så du og Gigtforeningen er særdeles velkommen til at fortsætte sagen på alle måder. Mit navn og oplysninger kan du bruge som det nu passer. Jeg ville blive glad for at være copy modtager at hvad der bliver fremsendt til andre, for at følge med.

Du skal viden at trods mine egne handicaps er jeg særdeles erfaren i at arbejde med politikere og har stor erfaring i optræning af handicappede.

Bemærk også at det ikke var et enigt udvalg i Ankestyrelsen der vedtog principafgørelsen, som Mette Frederiksen også i anden sammenhæng har blandet sig i. Men trods hun er minister mangler hun viden om hvad patienter bliver udsat for af sagsbehandlere og socialrådgivere.

Vi kan blot konstaterer at behandlingsmuligheder er faktuelt risikofrie lumbaloperationer krævet af embedsmænd. Tab af vægt og tvang af psykofarmica som redskab til at stoppe borgernes forsørgelsesgrundlag.

Kan jeg hjælpe med noget er du velkommen til at vende tilbage.

Rent taktisk, har du/I noget at indvende imod at denne din mail bliver offentliggjort som fortsættelse af den tråd jeg har startet på www.k10.dk ? S.U. Du/I bestemmer!

Bedste hilsner

Peter 2 x lumbal prolapser, Bostonkorset og §4 patient
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat