Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2019, 11:04   #7
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Tak for link. det vil jeg lige nær studere

Min situation kort fortalt.:
_______________

Er 51 år gammel.
Fik tilkendt fleks i 2015 og visiteret til 9 timer ugt. (har været i ressourceforløb, inkl.arbejdsprøvning osv.)

Udtalelser (2015/2016) fra læge, psykiater og psykolog: Jeg er kronisk/varig, og det er ikke muligt at udvikle arb.evnen. (NU husker jeg pludselig) Dengang gik kommunen selv ind og fik indhentet en fuktionsbeskrivelse fra en psykiater. Jeg mødte op hos den psykiater de havde henvist til, og fik den lavet dér.

2016 fik jeg job, og var ansat i ca. 18. md, og efter ca. 1. år måtte man nedsætte min tid til 6 t. om ugt. da min psyk.tilstand/helbred blev forværret.

Blev fyret 1. aug. 2018 og har været sygemeldt siden da.

Min tilstand/helbred er stadig forværret, og de indhentede udtalelser fra læge og psykolog udtaler, at det er kronisk/varig og man ikke kan udvikle min tilstand ift. arbejdsevnen, men at jeg VAR - dog med tilbagefald har haft vist en smule bedring ift. livskvalitet i det private, altså til hjemmet og min datter.

Begge udtalelser nævner også, at jeg ikke kan håndtere det pres som bl.a. jobcenter eller andre ydre instanser pålægger mig, at det blot forværrer min tilstand.
______________

Derfor forstår jeg simpelthen ikke, at jeg skal tæskes i gennem nye “nu må vi garantere os om du ikke lyver” forløb, som blot forværrer mig helbredsmæssigt.

Jeg bruger uanede mængder af tid og energi på at finde rundt i alt det her. Jag kan ikke klare endnu et ressourceforløb.

Nå. Jeg må håbe inderligt på at min nye SB, som jeg skal have et “hilse på hinanden møde” med på fredag, er fair og lydhør!

Sidst redigeret af fatternada; 22-05-2019 kl. 11:09.
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat