Emner: stoltheden :(
Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2009, 07:13   #3
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hej Tzari

Der er ikke noget galt i at du er syg (jo der er, men ikke på den måde at du har noget at skamme dig over). Det er jo ikke lige noget du selv har bedt om at få, vel?

Lyt til hvad Shylock siger, for der er masser af visdom at hente der. Selv vil jeg sige til dig at du kan prøve at arbejde lidt med din holdning til dig selv, idet du jo netop IKKE har noget at skamme dig over. Den tid hvor man altid sagde, at folk bare skulle tage hænderne op af lommen, er forlængst bevist ude af trit med virkelighedens verden.

Jeg vil også sige til dig at du ikke må lade din familie køre dig ned med deres gammeldags pladderholdninger (undskyld at jeg overfuser dem), for hvis de holder fast i at det er suspekt med din sygdom så er det DEM der har et problem OG et forklaringsproblem. Jeg vil vove den påstand at de udmærket godt ved at sygdom er hver mands herre. Ud fra det du skriver virker det mere som om de mener at du ved at være syg skader deres renommé og sociale status ude i byen. VI LEVER ALTSÅ I ÅR 2009, IKKE 1850.

Kogt ned til en sætning er det jeg ønsker at sige til dig følgende: Hold hovedet højt og ryggen rank, for du er god nok og værd at elske, uanset hvad andre måtte påstå

MEGA MEGA og god sommer til dig. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 29-06-2009 kl. 07:16.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat