Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 17:37   #81
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hans ikke omkring ytringsfriheden den er fast endnu heldigvis da og grundloven gælder .. sådan er det ...

Og hvad ang at have sit navn ude, ja så er der jo ingen der skylder dig sit navn og gør man forkert så kommer deres navn frem til rette sted .. ikke til flere 100.000 der kigger med...

Måske godt det samme at vi ikke bliver ved med at gå som katten om den varme grød i forhold til kommuner .. nogen skal stå til ansvar så kan man dokumentere ulovligheder så go for it ..

Jeg har selv lagt navne ud på både kommune og ansatte og har da altid sendt dem en kopi jeg har ikke noget at skjule men derfor skriver jeg alligevel med nick ...

men i min kommune er der vist ikke så meget hemmelighed om hvem jeg er ..men på nettet er det jo en helt anden ting ikk ??

PS kan du henvise til ændringer i grundloven ... ???

Så vidt jeg husker så kan der ikke ændres i en grundlov uden at der er folketingsvalg ..
men vil da lige undersøge det nærmere for så har jeg sgi godt nok sovet i timen , det eneste jeg kan huske at der er lavet om er tronfølgeloven og det var i forbindelse med et valg og befolkningen skulle stemme.. så jeg tvivler nu på at der er lavet noget om i grundloven ... men ser frem til at du påviser det for mig

Sidst redigeret af Hejdien; 12-04-2011 kl. 17:42.
  Besvar med citat