Se enkelt indlæg
Gammel 08-11-2016, 17:31   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Overordnet er det nok mere eller mindre det samme...og så alligevel ikke...

Det der blev fjernet...det var det med at ens arbejdsevne skal være nedsat med halvdelen...

N-11-06 handler om skæringspunktet for ens effektive timer...at det ikke må overstige det 50 % tilskud de regner med...

Det er nødvendigvis ikke der samme selvom det i de fleste tilfælde vil give samme resultat..

Det var det jeg skrev....at jeg ikke ved om man feks kan have en arbejdsevne nedsat med 40 % men stadig...måske pga ens skånebehov...ikke kan komme over de 50 % i effektive timer..

Hvis dette er tilfældet...ja så vil man være berettiget til fleksjob...

Men en ting jeg ved....det er at N-11-06 stadig er gældende...og det gør at hvis man kommer over de 50 % i effektive timer ja så vil kommunen og Ankestyrelsen ikke betragte en som berettiget til fleksjob.

Om der så kan være undtagelser i visse kommuner....tja det skulle ikke undre mig hvis der er...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat