Se enkelt indlæg
Gammel 18-08-2007, 13:34   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg syntes nu godt at vi kan tillade os at sige noget om kommunerne også , hvis ikke jeg tager meget fejl så er det ikke mere end en uge siden at jeg læste at alle de skoler og intuitioner som måtte lukkes og sammenlægges var en nødvendighed for ellers var man i den situation at man måtte forringe vilkårene for de handicappet gamle og syge...

og nu tager man dem så med alligevel , det vil sige ... de handicappet de syge og børnene og de gamle bliver taget som gidsler ...

Lige kbh kommune er jo kendt for at have en ordentlig gang rod i alting i sær på børneområdet og det kan ikke være rigtigt at det er de svageste borgere der skal betale prisen for dette ....

derfor vil jeg til hver en tid sige ... kommunerne er lige så meget med i det her som regeringen er .

De råber ikke op undervejs de støtter ikke deres svage borger , de hopper op og falder ned på retssikkerheden (kig på alle de sager her på siden ) efterhånden er det sådan at vi lever i et samfund hvor det er medierne der afgøre om vi skal have vores ret eller ej...

forstået på den måde ,... kan vi råbe et medie op så kan vi få vores rettigheder opfyldt , men der er jo grænser for hvor mange historier der er interessante og hvor tit læserne gider at blive mindet om det ....

så jo kommunerne er næsten lige så ansavarlige som regeringen
  Besvar med citat