Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2017, 09:44   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sally65 Se meddelelser
jeg er i virksomheds praktik efter en skuldre operation som mislykkes , jeg kan ikke bruge den ene arm.
Job konsulenten ringede" om jeg kunne møde på praktikstedet inden for ti minutter uden varsel" , jeg måtte meddele, at det ikke kunne lade sig gøre da jeg har en times transport.
Efter 13 ugers praktik fik jeg et møde med min job konsulent og min arbejdsgiver. Dette møde startede med at hun udleverede min personlige oplysninger i min læge journal , og hun fortsatte uden omsvøb. jeg følte mig krænket.
Job konsulenten forklarede, at hun ikke var forpligtet til at sende mig en mødetid for et opfølgnings møde, men det var mit eget ansvar.
Job konsulenten kontaktede mig dagen efter , jeg forklarede at jeg følte mig krænket , Jobkonsulenten kunne ikke forstå a t det var et problem. Jeg vil gerne have kommentarer til dette
Det er ikke lovligt, at udlevere dine læge-oplysninger. Og hvad pokker skal en arb.giver bruge det til.

Og selvfølgelig er det jobkonsulentens opgave, at oplyse dig om mødetid.

Hvis det var mig, så ville jeg klage til jobcenterchefen. Men det er vigtigt, at det fremgår tydeligt, at det er en klage, da den ellers lander på jobkonsulentens skrivebord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat