Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2009, 19:05   #512
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Viper Se meddelelser
Hej Benny.

Ved godt at der er gået lang tid siden sidste besked fra mig om at give Ritter tørt på. Jeg er ikke færdig med den, men har i mellemtiden fået den ide, hvis du altså er med på det, at kombinere Ritter fadæsen og din sag i øvrigt og så gå til TV2 og DR for et indlæg i deres nyheder evt. et af deres kontant programmer. Er du parat til at stille op hvis det lykkes mig?
Ja den er jeg frisk på.

Jeg er blevet kontaktet af en socialordfører (MF), der vil mødes med mig. Det har jeg gode ideer til, og er gået i gang med at få det arrangeret.

Jeg føler mig sikker på at det er fra politisk side (regeringen), at min deltagelse i Ritter Classic blev forpurret. Jeg havde sendt nedenstående mail til politikerne om mit 10 års jubilæum for, at vise hvorfra Gladsaxe Kommunes urigtige oplysninger om mine cykelevner stammer. Derfor kan OL ikke undskylde eller forklare noget uden, at han afslører noget om statsministerens nervøsitet for afsløringer, der kunne skade regeringen. Det kan næpper være anderledes, når han efterfølgende bekræfter vores aftale!


Citat:
Den 19. aug. 2009 15.31 skrev Benny Gerhard <[email protected]>:

Ville dette være sket for en omtalt og kendt person (eks. Jason Watt)?

Når en person (cykelrytter) der som jeg blev påkørt og 100% invalideret og lammet i arme, ben og indre organer, og med udsigt til et liv på instution, efter 16 års benhård træning vender tilbage til cyklingen og cykler 35 kilometer i Ritter Classic, burde det være et "mirakel". Det kostede mig i stedet for min hjælp og min førlighed p.g.a. løgne fra kommunen. Jeg blev fysisk sat 15 år tilbage og erfarede, at jeg ingen retssikkerhed har i et retssamfund.

Tragisk jubilæum når jeg på søndag d. 23. august kl. 12,00 efter Ritter Classic feltets start bliver interwievet af Rico, og efterfølgende cykler mine sidste 200 meter på cykel, og dermed opgiver at få min tidligere førlighed fra 1999 tilbage. VI SES.

Gladsaxe Kommune fratog mig – ”ved brug af løgne” – min livsnerve og sparede derved 2.141.000 kroner, og satte mig tilbage til ”kørestolen”!!!!
Mvh. Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat