Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2011, 13:19   #8
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
Hej herinde...

Nu er det ikke for at sprede "dårlig karma" men FOR POKKER Laila!!!
Dit indlæg rammer noget i mig der gør at jeg bliver nødt til at komme med en kommentar, også selvom den mere er et surt opstød end noget andet...

Det første der støder mig er at du bruger udtrykket "skånehensyns ophør" Er dit skånehensyn noget du tager på når du går afsted om morgenen, og af når du kommer hjem?
Og hvis hvile gør dig klar til, at kunne tage kunder om aftenen i privaten, hvorfor så ikke lægge hvile fast ind i dit fleksjob og så tage et par timer mere dèr efter pausen istedet??

Jeg forstår godt at du gerne vil leve af det du uddanner dig til, og at du ikke kan have 2 jobs sideløbende. Men så har du jo præcis samme mulighed som andre små iværksættere...kast dig ud i det og se om det kan bære!!! Ta chancen og tro på det. Du kan, set med mine øjne, ikke have lov til at bruge systemet som sikkerhedsnet på den måde...

Noget helt andet er at hvis du vil leve af at være massør så skal du HELT sikkert arbejde mere end 20 timer om ugen som er det du oplyser du kan holdet til iforhold til flex. Du skal også arbejde mere end 37 timer...
Og slutteligt...hvis du virkelig VIL det, skal du ikke spille på to heste for så bliver begge "halt"....du bliver nødt til at go for it og satse hele dynen.
Og vær forberedt på at du skal have en god protion tålmodighed OG penge at trække på for det varer længere end man tror inden der kan trækkes penge ud af firmaet.

.........og ja, jeg taler af erfaring. Og ville gerne ønske dig alt mulig held og lykke med evt at blive selvstændig istedet for at male fanden på væggen...men man skal jo heller ikke ignorere virkeligheden bare fordi man drømmer...

Hej fra Siv
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat