Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2017, 09:38   #3
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Jeg har være flekser i 18 mdr uden at have fået et job.
Det bliver et skriftligt møde (altså uden, at jeg er tilstede) - uden bisidder - hvorefter jeg får mulighed for indsigelse - og får derefter et brev om, at jeg stadig er berettiget til fleks....og skal i kødhakkeren (praktik) en gang til.

Jeg kan ikke tage mere: Social angst, rysten, frysen, febersmerter i huden, grådlabilitet, nervøsitet, bliver forvirret over information - lever på stesolid. Jeg er s forvirret, at folk bliver sure på mig - og jeg må trække mig.
Desværre har jeg facade, så folk tror ikke på mig, når jeg fortæller, hvordan, jeg har det.

Jeg er prøvet 5 gange. For 10 år siden stod der det samme om mig.
Sidste gang, der blev søgt pension på det foreliggende, sørgede man - på trods af pres fra systemets egne folk - for at trække sagen så meget i langdrag, at vi liiiige kom over 1/1 2013.

Nu er jeg 64, psykisk nedslidt, har 5 arbejdsprøvninger bag mig.
Lægen har skrevet FREDNING. Det samme har overlægen på Autisme-ADHD Ambulatoriet. Frederiksberg Psyk, hvor jeg var "hjemme-indlagt" i foråret skriver det samme. Min mentor vil- som professionel, sige det samme.

Jeg er bare ikke sikker på, at de har indhentet.
----- og kan de nægte mig at have bisidder på? Min LÆGE vil gå med - for nu synes han, det kan være nok.

Hvad gør jeg - og hvad er min ret?
Er det Ftp der skal revurderes? Er mødet i rehabiliteringsteamet?

Du er heldig, at din læge vil deltage og han er vel din bisidder.
Hvis du ser demo med video fra mødet på lærkevej i går vil du vide hvor meget op ad bakke det er.
har skrevet om det også her.
Da jeg blev 64 var det tydeligt at de bare ville trække sagen ud til jeg nåede folkepensionsalderen.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat