Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2007, 20:40   #9
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: kan være et problem.

hej til jer alle som har skrevet disse indlæg.

- Det i skriver alle sammen er jo lige præcis det som jeg selv har oplevet i mange mange år efterhånden, og jeg tror at vi er mange som oplever at vi må melde fra fra vores familie eller venner på et tids punkt når vi bliver syge.
Trylledyr skrev :
Jeg har også været nødt til at afmelde hele familien. Man kan ikke se udenpå, hvordan jeg har det indeni, og på en god dag ligner jeg jo en helt almindelig velbegavet dansker, der har det godt. Det er bare ikke tilfældet, og når jeg ligesom Gufii har meldt pas til diverse ”krav” og forventninger fra familiens side, og har prioriteret min mentale overlevelse højere, har jeg også fået nogle over nakken.


Jeg i den grad sætte mig ind i det, så det er uhyggeligt ( små græder lige nu for det vækker grusomme minder for mig ).....

Min fortid, som jeg har oplevet den, og stadigvæk gør :
jeg lever i en familie som altid snakker om arbejde / status / løn o.s.v. Men da jeg i min familie efterhånden har fået ry, for at kun være på den samme arbejdsplads i kort tid, p.g.af. sygdom og lidelser, så spørger man mig ikke ret meget om hvordan jeg i det hele taget har det, og hvordan det går på jobbet - hvis jeg har job - hvis ikke jeg har job – kan det kan jo ikke svare sig at spørge mig hvordan det går med mig, så derfor er det ofte mig som spørger min familie, hvordan de har det, end de spørger mig, og det sårer mig enormt meget. Før jeg blev så meget syg, og fik dårlige nerver og begyndte på nerve medicin, og var på den samme arb. Plads, blev jeg behandlet som én der var ” medlem af det gode selskab” Nu bliver jeg betragtet som doven – for der er ikke plads til tabere i min familie. Ingen kan forstå at jeg ikke har kræfterne mere, de kan ikke forstå hvis det glipper med min hukommelse, ikke mere er hurtig i opfattelses evnen.


Dette indlæg skrev jeg i min resurse Profil for over 2 år siden til kommunen - Men desværre er familien = ikke helt overbevist om at mit helbred er af H...... til - Næh for man kan ikke se det på mig
Men det kan mine sønner heldigvis !!!! De kender mig bedre end resten af min sviger familie og min egen lille bror desværre :|

Men ligesom Guffii, har jeg også meldt afbud flere gange til Familie fester / store runde fødselsdage inden for de sidste 3 - 4 år, for jeg orker ikke at sidde og fortælle om hvor langt jeg nu er nået i systemet.
Desuden er der alligevel ikke nogen som lytter til det jeg fortæller - når de vel at mærke spørger til mig.Jeg fortæller nemlig ikke bare automatisk af mig selv hvordan jeg har det - det har jeg aldrig gjordt, men går ud fra at når de spørger mig, tja så må det være fordi de intresserer sig for mig
Kunne ikke tage mere fejl...

Bar løgn - - - de spørger fordi at så kan de sidde og fortælle mig hvordan jeg har båret mig forkert ad !!!:@ og hoverer over deres kæmpe
Villa ér og store indtægter. Dette har jeg levet med i over 30 år, men nu har jeg trukket mig tilbage, fordi at som enke, er nødt til at passe på mig selv.


Undskyld - men disse indlæg, som jeg har læst med stor interesse
vækkede lige nogle ubehagelige minder. men det var vel nok rart at læse at jeg ikke er alene. Så 100000 tak.
annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat