Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2013, 20:16   #143
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Men at de har forsøgt at sikre sig med at afskrække evt der kunne finde på at sniffe osv...med mere end lange straffe og andet...
Det er sådan set ligegyldig.

Hvis en kineser i Kina har uautoriseret adgang til NSA's databaser mv. og "lækker" kompromitterende materiale om fx Henrik Sass Larsen fra den database ... uden at "kilden" bliver synlig ... så tænker jeg ikke, at dansk lovgivning kan gøre ret meget ved det ...


Citat:
Man ja...alt kan gå den anden vej...selvfølgelig kan der findes en masse på dem og det vil jo næsten altid ramme dem hårdere end når det går ud over os "alm" borgere...
Med mindre Paven på et tidspunkt saliggør vedkommende MF'er som helgen pga. af sit fromme og pletfrie liv ... så er mit gæt, at der nok er et eller andet at hænge til storvask hos de fleste MF'er ... og måske også hos folk i almindelighed.


Citat:
Den iPhone og iPad de har derinde på borgen....den er jeg næsten silker på er en helt alm model med det alm IOS på...
Så skal Henrik Sass Larsen nok se at få fyret op under PET ... så de kan reagere på truslen.

Nåååhhhh-ja ... PET kan vist rigtig godt lide at sniffe fx SMS'er ... det tænker jeg, at fx Henrik Sass Larsens har en vis erfaring med ... eller i hvert fald konsekvensen heraf ...


BTW: Om en tidligere kvindelig justitsminister m. æble-phone spillede den seje justitsminister i offentlig regi da vedkommende var på posten og den ydmyge og underdanige SM-slave kravlende på alle 4 i de hjemlige saloner ... ja svaret på det åbne spørgsmål .., det ligger måske også og gemmer sig i NSA's omfattende dataopsamling og svaret kan måske hives frem efter en omgang datamining af de gemte data (sound, text, pic., video osv) måske hentet på bla. den tidligere justitsministers æble-phone ... eller indsamlet på anden vis ... man siger jo i øvrigt, at Internet aldrig glemmer ...

Jah ... vi ved det ikke ... vi kan jo kun gætte ... men måske er fx en rigtig anonym statscracker & kinesermand mere sikker i sin sag ... så måske offentligheden får serveret svaret på et tidspunkt ... hvem ved ...


PS: Kinesiske Huawei og Lenovo bliver af vestlige interesser beskyldt for at have indbygget bagdøre i deres hard-/firmware ... Cisco er sikkert heller ikke en ren saint i det kapløb ...

Eller sagt på anden vis: Hvis man som MF'er ikke håndterer eller får foranlediget, at truslen bliver taget alvorlig ... så er man mere ubegavet end generelt ønskeligt ... når man bestrider et tillidshverv ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat