Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2017, 17:15   #75
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
https://www.facebook.com/groups/7087...5832400189958/

Som lovet ville jeg prøve at komme af sted til Per Finks cirkus på folkemødet, og tænkte, jeg ville dele med jer, der enten ikke havde helbred eller økonomi til at dukke op.

Jeg fik IKKE lov at stille spørgsmål, selvom jeg markerede i lang tid, og folk, der markerede efter mig blev hørt. Jeg har en formodning om, det var fordi, jeg sad i kørestol, og at mit kritiske udtryk var let at afkode. Der var kun ét reelt spørgsmål, resten var rygklapperi og ros - fra fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykologer og psykiatere. Mange havde hilst på panelet FØR debatten startede, så reelt virkede det ikke som en debat for folket ... mere rygklapperi og selvros.

Hilsen Peter
Betegnelsen. TERM og forsknings klinikken er blevet ændret.
De må ikke mere kalde modellen for forskning!

Da jeg i slut 16 var på lungeklinken blev jeg tilmeldt et træningsforløb via Bispebjerg H.
forløbet var et blindforsøg, således, at ½delen skulle træne hjemme via en skærm og resten på hospitalet 3 x om ugen.
Man blev udtrukket via lodtrækning.
Det viste sig at være en PHD afhandling af en fys sponsoreret af Trygfonden.

Jeg var noget kritisk pga. Trygfonden, men deltog.
Imidlertid blev jeg meget svimmel, at jeg måtte opgive træningen.
Forsøgte at sige fra, da jeg var informeret om, at man kunne springe fra på et hvilket som helst tidspunkt i forløbet.

Dette viste sig at være vanskeligt. Jeg følte mig presset og gik med til, at besvare nogle spørgsmål, da alle i projektet var uhyre flinke.

Til sidst kom en hjem til mig og jeg skulle besvare en masse spørgsmål, hvoraf de fleste gik på noget psykisk.
Jeg anførte, at det intet havde med mine lunger eller svimmelhed at gøre, da jeg havde adskillige både lungemedicinere og psykiateres ord for dette.

Jeg informerede sygeplejersken om Funktionelle lidelser, men det anede hun intet om eller?

Det tog lang tid, og hun sagde de fleste bare svarede hurtigt og var færdig på ca. 10 min.
Spørgsmålene var fra 1-10, noget med: slet ikke , noget, lidt, meget osv. i samme dur.
Hun var flink og jeg havde en god dialog med hende, men senere blev jeg atter kontaktet.

Hun havde glemt 2 spørgsmål på sidste side, som hun bad mig besvare i telefonen.

Dette nægtede jeg, og så kontaktede fyssen der skulle lave sin PHD, afhandling mig.
Jeg var efterhånden vred og sagde. I har sagt jeg kan springe fra, men i jagter mig, og jeg nægter at bevare flere tåbelige og irrelevante spørgsmål-

Jeg har ikke kopi af de spørgsmål, så jeg kan desværre ikke gengive det konkret her.

Som jeg oplever det har den TERM model sneget sig i sundhedsvæsnet mange steder, og som min nuværende læge informerede, alle læger har været på kursus.

Ja, hvor er patientforeningerne henne????
.

Og til mit forrige indlæg.


De kan jo sætte deres krydser hvis de vil uden, at jeg har en kina mandscheance for at se om de fusker.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat