Se enkelt indlæg
Gammel 12-07-2018, 08:43   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Vovse:
Jeg tror det er mig der har formået at rode mig ud i noget ordkløveri, det beklager jeg
Det er bare i orden.

Det er nok lidt lige som med begreberne "praktik" og arbejdsprøvning". En arbejdsprøvning ved vi hvad er, men en praktik kan have flere formål, lige som en henvisning.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Pepsi1 Se meddelelser
Problemet er nu bare at det er kommunen rehabteamet som ønsker at få en psykiatrisk udredning men de vil ikke selv betale for den derfor vil de have min egen læge til dette og så tager det længer tid
Du kan risikere, at din læge ikke ser nogen grund til, at indhente en psykiatrisk udredning, men måske vil han henvise dig alligevel, for at hjælpe dig på vej med din sag.

At blive henvist af din egen læge kan også have den fordel, at du måske bedre kan snakke med ham om hvilken psykiater det skal være.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat