Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2012, 21:06   #1
nolle123
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 37
Styrke: 13
nolle123 er ny på vejen
Fleksydelsesordning

Hejsa alle i kloge mennesker herinde

Så er jeg jo endelig kommet på den anden side af "sloges kampen", den 4 årig lange kamp med mange grimme ord osv...
Jeg har været til mit første møde på kommunen nu (selvf. med manden ved min side, da jeg af princip aldrig tager derned alene mere). Hun kunne ikke helt forstå at jeg ikke bare forstod med det samme, at nu var jeg fleksjobber, og jeg måtte da vide præcis hvad jeg ville ud i, og hun snyes det var voldsomt at jeg havde fået så meget "respekt/panik" ved at tag på kommunen... men jaja måske også lidt forsvars halløj for at der bestemt ikke er mange der får det sådan, men nok om det!!!

Men jeg har nu fået de papir om det fleksydelsesordning, jeg kan ikke helt dreje det pga min alder osv osv.

Selvf. forstår jeg godt det er så jeg kan komme på efterløn når jeg er 60.

PT er jeg 25 år, ingen job pt, Fibromyalgi-slidgigt i fingre-nervøst hjerte. Lægerne udtalte at de sjældent havde set en så ung menneske med så store fremskridt i Fibromyalgi. Vurderet til 12-15 timer om ugen. Bare lige et kort omrids om mig.
  • Kan det betale sig for mig?
  • Hvad hvis jeg ender på førtidspansion engang senere?
  • kan man vælge og sige jeg menlder fra nu, også ser hvordan jeg mener med det hele senere?

Håber i kan hjælpe mig med Fleksydelsesordning generalt... Ps: er med lem af Fagforening og A-kasse nu...
__________________
Godkendt Flexjobber fra den 10.01.2012
nolle123 er ikke logget ind   Besvar med citat