Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2017, 13:16   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bemærk at jeg ikke er sagsbehandler eller noget i den dur....

Jeg vil mene at du høre under gruppen som kan få et ressourceforløb....ihvertfald ud fra det du fortæller...

Hvis det var mig...så ville jeg lave en skriftlig ansøgning om ressourceforløb..

Denne ansøgning ville jeg aflevere på kommunen eller jobcenteret og jeg ville bede om at få en kvittering for at jeg har afleveret den...så jeg selv har dokumentation på hvornår jeg har søgt ressourceforløb..

Du kan læse mere om ressourceforløb hos DUKH her https://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp...essourceforlob

Jeg tror at det din sagsbehandler mener med at det ikke nytter at starte praktik....det er ud fra den situation du står i lige nu....ja så er der næppe nogen der forventer at du kan passe noget....plus det vil være mere end svært at få målt din arbejdsevne under nuværende vilkår..-

Det er ihvertfald hvad jeg tror sagsbehandleren mener med....det nytter ikke noget lige nu..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat