Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2013, 09:23   #26
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Når du møder hos anden arktør så siger du at du må have fået et standart brev,for du har en aftale om frem møde en gang om ugen.
Man kommer jo til en samtale først dag du møder.

Hvis de ikke har fået det i deres papierene så må du og de kontakte komunen,for det er vel et af dine skåne behov.At møde en gang om ugen.

Jeg fik selv standart brev, frem møde 8 til 15
jeg havde en anden aftale og sagde hvis de ikke kunne se i deres papir ,så ville jeg selv kontakte komunen og så komme igen når det var på plads ,så det endte med at have frem måde 2-3 dag om ugen 2-3 timer .

Jobsøgning er jo at man skal søge en masse job ,ved at der laves cv og der sendes nogle ansøgninger afsted-og det kan jo ende med at nogle siger de måske kan bruge dig ,og der men kommer man jo i gang ulønnet /praktik.

Man skal jo se om du kan klare jobbet med de hensyn du har,og om arbejdsskiveren kan bruge det du kan.
Langt de fleste starter med 1 til 3 måndres praktik.

Sådanne et forløb kan også ende med når cv og ansøgningerne er på plads ,at anden aktør sender til aktuelle arbejdsskiver,og så ringer dig op engang om ugen og orentere dig om de afslag der er kommet og hvor de så vil sende de næste ansøgninger hen.
Sådanne fungerede det i 5 månder for mig hos en aktør.

Men det helt forskellige forløb man kan have selv om alle får brev om at møde kl 8 til kl 15 -vi er jo forskellige med forskellige behov.

Håber du får et godt forløb ,de møder dig med krav og du møder dem med dine behov og hensyn der skal tages,men du skal nok selv gøre opmærksom på dine hensyn igen og igen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat