Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2011, 23:41   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
hehe Vovse.. har du været en bøllespire da du havde kontakt med sagsbehandlere
Knus Lone
Det synes jeg faktisk ikke.

Min eneste "forbrydelse" har været, at gå hjem fra aktivering og daghøjskole når min ryg ikke kunne klare mere.

Men jeg ved jo godt, at der stod nogle mindre pæne ting om mig i deres interne notater, hvor fa.... de så har fået det fra.
Sikkert fordi, at de fastholdt, at jeg burde kunne klare "et lettere ikke-rygbelastende job på ordinære vilkår" og ikke kunne få mig til at "makke ret".

En gang var jeg til samtale med en ny sb (en rigtig sød og ordentlig en, som snart blev flyttet fra pladsen), jeg havde min mor med som bisidder.
Vi sidder og snakker stille og roligt om tingene, min mor blander sig ind i mellem, pludselig siger sb'en "jeg kan ihvertfald høre på det hele, at det der står om dig her, det passser ikke".

Første gang jeg mødtes med min sidste sb fortalte hun, som sagt, at en kollega havde tilbudt hende at gå med som bisidder.
På et tidspunkt siger hun "der står jo mange ting om dig her", dertil kunne jeg ikke lade være med at sige "ja, det er jeg ikke spor i tvivl om, men det er vel ting jeg ikke kan få lov at se" med et smil på munden.

Udover at hun lavede nogle enkelte fejl, som jeg klagede over til jobcenterchefen, var hun ganske fornuftig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat