Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2008, 13:15   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
jeg er lidt uenig med dig i disse 1.

4. Man er AFHÆNGIG af kommunen, når man skal søge job.
Jeg mener, at man UDEN sygdom SELV kan søge job hvor som helst og når som helst... uden bureaukrati.

Og hvis nu SAMTLIGE kommuner udarbejdede et fleksjobbevis, så var det endnu nemmere at søge selv.

Det kan man IKKE som flekser. Jo, man kan da godt søge, men det hele afhænger jo af, om kommunen vil godkende ansættelsen. Denne godkendelse er man som flekser afhængig af.

Det er meget få stillinger, der er opslået som fleksjob, og man risikerer så at bruge en formue i porto og/eller transport på at søge job, som ikke egner sig til fleksordningen. Det er jo mange penge, hvis man er på starthjælp.

Hertil kommer, at ledige fleksere skal revurderes, hvis man flytter kommune. Er man i fleksjob, fortsætter ordningen. Det er da en masse unødig bureaukrati at udsætte fleksere for. Dette bureaukrati slipper raske for.

Men godt nok, du holder mig i ørerne, for jeg kan sandelig godt vrøvle.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat