Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2019, 12:50   #550
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Update Erstatningskrav på 220.752 kr.

Afgørelse fra 'KlagesagsTeamet' CF 2. kontor, område 2, fra (nu) chefkonsulent Bo Juul Jensen,
som igen kommer på banen i min sag, at De ikke vil give mig aktindsigt i hvad kommunen betaler
samt fremadrettet har aftalt af betaling for at Veronica Wolthers-Petersen, som arbejder i DLA Piper
advokatfirma og Sirius Advokater, som advokat for kommunen i min erstatningssag på 220.752 kr.

Når Mogens Rerup (part i hans egen sag som er verserende) kan få aktindsigt i hvad Haderslev Kommune bruger at penge på
advokatbistand i hans sag, hvorfor kan jeg så ikke få samme aktindsigt ?

Og når BT kan få aktindsigt fra Københavns kommune i hvad de betaler private advokatvirksomheder, uden at være part i sagen, hvor Københavns Kommune til advokat Anders Valentiner-Branth har betalt 34.000 kr. om dagen, og 14,8 millioner kroner på tre år, hvor er logikken så, at jeg så IKKE kan få aktindsigt i hvad Veronica Wolthers-Petersen, arbejdende i - DLA Piper advokatfirma og - Sirius Advokater, får betalt i at føre kommunens sag imod mig ?

Her et par eksempler på at BT kan få aktindsigt:
-----------
10.04.2019 af Søren Kjellberg Ishøy
Jubelår for forgyldt advokat: Fik 34.000 kr. om dagen

"Advokat Anders Valentiner-Branth har stået for juridisk bistand til forvaltningen og ført enkelte retssager i de tre år, han har arbejdet for Københavns Kommune."
Bilag.2. Jubelår for forgyldt advokat_ Fik 34.000 kr. om dagen _ BT Politik.pdf

-----------
16.06.2019 af Søren Kjellberg Ishøy
Københavns Kommune fortsætter med at mørklægge dokumenter i sagen om advokat Anders Valentiner-Branth, der har fået opgaver for 14,8 millioner kroner på tre år.

»Det er helt absurd. Selvfølgelig skal kommunen udlevere fakturaen. Igen lader det til, at kommunen forsøger at forhindre et medie i at få indsigt i, hvordan pengene på en specifik advokat er brugt,« siger Oluf Jørgensen, der ekspert i offentlighedsloven og forskningschef emeritus fra Danmarks Journalisthøjskole (DMJX).
Bilag.3. Kommunal skandale i København fortsætter_ Mørklægger én faktura _ BT Samfund.pdf
-----------
Note:
Det var så den selvsamme jurist Bo Juul Jensen, som d 05-10-2017 gav mig den ulovlige afgørelse fra 'KlagesagsTeamet',
og han gør et fremragende arbejde for Forvaltningen, så nu er han forfremmet til chefkonsulent.
http://www.k10.dk/showthread.php?p=357986#post357986

Dokumenteret ulovlig, og det gav Ankestyrelse mig medhold i d 26-03-2018
http://www.k10.dk/showpost.php?p=362849&postcount=368
derfor vi kan køre dette Erstatningskrav.











****************************'

Mit svar.








.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat