Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2014, 20:53   #1348
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jow de er på 2.1 ohm de coils til iclear30S...

Den SVD er rigtig fed...jeg bruger min meget...og den er behagelig at holde på og ikke for tung plus man selv kan bestemme om man vil bruge de små batterier 18350 og dermed have et lille mod eller de store 18650 og have et stort mod..

Husk hvis du køber den SVD at der normalt ikke følger batterier og oplader med...det skal købes ved siden af..

Jeg har fundet den her http://www.vape4you.dk/iTaste_SVD_Ex..._10879019.aspx

Der er så ikke batterier, oplader eller tanke med...

Så jeg tror at det bedst kan svare sig at købe den der da det eneste du får med i link Helene har lagt er et rør og to tanke...og de koster ihvertfald ikke 200 kr hvis man selv skal købe dem ved siden af..

Men kig der godt omkring for der er penge at spare hvis man køber den det rigtige sted..

Ja Provari er et udmærket mod det er bare synd at det er så dyrt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat