Se enkelt indlæg
Gammel 11-12-2007, 18:32   #1
hesvje
Føler sig hjemme på K10
 
hesvjes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: Billund
Alder: 52
Indlæg: 31
Styrke: 17
hesvje er ny på vejen
Så kom der lidt nyt!!

Det var jo d.3. dec. at sagsbehandleren senest skulle indgive hendes indstilling om førtidspension til mig, og så kom der brev i dag....

"Pensionsteamet har i dag (d.10.12.07) besluttet, at din sag i henhold til § 18 jvf. §17 skt. 1.1 pkt. i Lov om social pension overgår til behandling efter reglerne om førtidspension.

Begrundelsen er, at det anses for dokumenteret, at din arbejdsevne ikke kan forbedres ved aktiverings-, revaliderings- og behandlingsmæssige samt andre foranstaltninger.

Ved afgørelsen har de lægelige oplysninger været tillagt væsentlig betydning.

Din sag vil blive behandlet tirsdag d. 18.12.07.

Inden der træffes afgørelse i din sag, har du mulighed for i et møde at udtale dig overfor Pensionsteamet i henhold til §20 stk. 3 i Lov om social pension.

Med venlig hilsen "


Øhh det lyder jo altsammen fint nok, men det lyder for mig som om de allerede giver mig ret i at jeg ikke har nok erhversevne tilbage til at kunne klare et fleksjob.... Men det kan sikkert tolkes på flere måder....

Hvis I andre har andre erfaringer fra Jeres ansøgning om ftp, så hører jeg gerne fra jer.... eller hvis I har kommentarer til mit modtagne brev

Nu krydser jeg så fingre dag og nat indtil d. 18.dec og håber jeg så hurtigt får besked om udfaldet...

Fortsat god december til alle,

Heidi
hesvje er ikke logget ind   Besvar med citat