Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2010, 18:44   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hejsa Nille.

Du skal sige fra, skal du!

Til dem der har sagt noget til andre tager du en konfrontation og starter med at sige:

"Jeg har hørt at du mener, at det bare er for sjov jeg har fået førtidspension, men..."

(Og til dem der har fortalt dig at de andre har fortalt dem siger du bare den her del

"...ved du hvad, jeg bliver faktisk rigtig ked af de der bemærkninger. Jeg syntes ikke det er spor sjovt at være nødt til komme på førtidspension som 28-årig og det er aller*******s svært for mig at håndtere at mit liv ikke bliver som jeg havde regnet med!".

Når nogen kommer med hvad de anser for en morsom bemærkning, a la det med at du kan tage på pensionistferie siger du:

"Det kan godt være at jeg kan få rabatter på ting nu, men ved du hvad, jeg ville med glæde bytte og være i stand til at have et arbejde og betale fuld pris for alting, men jeg er ikke i stand til at arbejde, og det er pissehamrende svært at håndtere, så jeg vil faktisk gerne frabede mig sjove bemærkninger".

Så får du lettet trykket i brystet og ikke nok med at de nok skal holde kæft fremover - de får også lige lidt at tænke over.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat