Se enkelt indlæg
Gammel 12-11-2014, 21:24   #8
iben38
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2014
Indlæg: 31
Styrke: 10
iben38 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Kære Iben

det er et speget område, og hvor speget det er og hvor vag en holdning vores beskæftigelsesminister har til dette, kan og bør du læse i følgende link

http://www.ft.dk/samling/20141/almde...83/1419103.pdf

ifølge svaret fra Henrik d.k har jobcentret frie tøjler

vh og KLAG for søren over din sag
pøj pøj til dig
sortepigen
Hej Sortepigen
Ja Henrik Dam Kristensen's svar i det brev, er da så intetsigende, at man krummer sine tær. Jeg forstår da godt, at Jobcentrene bruger deres magt, når ikke engang en minister kan svare klart og tydeligt på, om Jobcentrene kan tillade sig at se bort fra lægelig dokumentation.
Argh....det er så nemt at udtale, at man bare kan anke - ja og hvis man får medhold, så får man måske sine sygedagpenge om 1 år - og inden da har ens forsørgelsesgrundlag - splittet ens liv og alt hvad man har bygget op. Men hvad betyder det?

Jeg skal starte på en alternativ uddannelse, som jeg selv skal betale....det bliver svært for 10.600 kr om måneden. Den uddannelse, var mit håb om, at jeg i en eller anden grad vil kunne forsørge mig selv på et tidspunkt. Så jeg ved ikke lige, hvad meningen er?
PS: Jobcenteret er ikke bekendt med den uddannelse og jeg vil lige tilføje, at den uddannelse er 3 timers undervisning x 5 om måneden, hvilket jeg tror, jeg vil kunne klare.

Sidst redigeret af iben38; 12-11-2014 kl. 21:27. Årsag: ville uddybe min kommetar omkring uddannelse
iben38 er ikke logget ind   Besvar med citat