Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2011, 23:46   #10
1Beautiful day
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2009
Lokation: København
Alder: 46
Indlæg: 5
Styrke: 0
1Beautiful day er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej 1 Beautyfullday,

Jeg har prøvet at sætte mig lidt ind i din korte tråd. Du spørger hvornår nok er nok, svaret er, det er det når du siger det. Så hvis det er nu, så må du lave om på din situation.

Måske skal du møde 1 -2 timer om dagen i arb. prøvning i stedet for 4 -5 timer, som vel er 2- 3 gange pr. uge alt efter hvad du kommer frem til med din sbér.

Har du nogle skåne hensyn ? Hvordan har du det når du skal på arbejde og kommer hjem fra arbejde ? Og er der for den sags skyld ?

Kan du "leve" uden af have et arbejde ? Det er der jo nogle der ikke kan

Jeg har for 2 uger siden bedt om at få sat tiden ned til 1 dag om ugen á 5 timer. Men aftalen er også, at jeg bare skal prøve at komme så meget jeg kan, dvs. selv om jeg skal møde kl. 10, så ringer jeg og siger, at jeg prøver at komme ud af døren. Og de sidste par gange (mandage) er jeg ikke kommet ud ad døren før kl. 12. Og skal så maks. være der til kl. 15, eller gå når jeg ikke kan mere.

Problemet er, at jeg har svært ved at komme ud ad døren, når jeg bliver stresset (skal passe et arbejde/kursus eller lignende), så jo færre dage, jo bedre.

Jeg har i den første måned været meget glad for arbejdet (som jeg har været med mange af de ting, som jeg er startet på), og fungerede fint da jeg var der. Nu bliver jeg urolig, kan ikke slappe af, er initiativløs og kan ikke særlig godt klare at være sammen med andre mennesker. Og er fuldstændig udmattet psykisk og fysisk, når jeg kommer hjem. Er begyndt at sove 2-3 timer om eftermiddagen.

Og ja, jeg en af dem, som godt kan leve uden at arbejde. Det er det modsatte, jeg ikke kan
1Beautiful day er ikke logget ind   Besvar med citat