Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2010, 13:06   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg tænker... de ting du har været sendt ud i, har det været på 37 timer?

I så fald skal du snakke med din sagsbehandler om nedsat tid.

Mht behandling, nu ved jeg naturligvis ikke hvad du har prøvet, men jeg tænker om ikke noget gruppe tam tam i fx sund-by huset vil være mere effektivt for dig, fordi det er mere nede på jorden, det ikke så læge præget (hun fanger du hvad jeg mener?) der til burde det altså ikke være umuligt at sammenstykke noget hvor der ikke kræves fremmøde hver dag, men måske 1 eller 2 gange i ugen.

En ting er sten sikkert så længe den udtalelse omkring behandling står ved magt, lige så længe får du ikke FP, af den simple grund at alle behandlingsmetoder SKAL være afprøvet, og det er de jo ikke.

Det lidt noget bævl, for lægerne skriver gerne at livskvaliteten kan bedres med det ene eller det andet, men det tolkes af de økonomisk tænkte kommuner som at der måske kan komme lidt arbejdsevne ud af den forbedrede livskvalitet, og det altså et problem.

Desværre er det sådan at de kan finde på at tilsidesætte nyrer udtalelser der siger at anden behandling ikke virker (mere arbejdsevne, eller bedre livskvalitet) derfor er det vigtigt at hvis du får det, så sørg selv for at FP-teamet får dem, mød op til det møde du inviteres til og giv dem det i hånden.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat