Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2015, 11:08   #2
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
i forhold til computertastatur: jeg har en lille mini computer 10" - dvs mit tastatur er også lille.

Det hjælper mig rigtig meget at tasterne ligger så tæt og at tastaturet er lidt mere "følsomt" i forhold til min almindelige bærbare (14")...
Det tager lige som med alt andet lidt tid at vænne sig til det lille tastatur, men for mig har det været en stor lettelse.
Det betyder at jeg skriver med samme hastighed som tidligere OG nu kan holde ud at skrive i betydeligt længere tid ad gangen.

Musen: du kan finindstille din mus via computeren, så den passer præcis til dig.. feks kan du vælge at bruge højre museknap til at "klikke" med i det daglige - dvs det bliver din langemand/ringfinger du klikker med.
Jeg har en femknaps mus (ikke trådløs) og bruger sideknapperne (tommefinger) til at "bladre" med (har svært ved at "skrolle").
min mus er stor og meget let.
Det er den her: http://trust.com/en/all-products/165...k-mouse--black

Smartphone: Man kan købe en pen til tlf, det skulle gøre det nemmere at taste/ramme rigtigt.
Kvaliteten og funktionaliteten af disse penne er dog meget forskellige, jeg har nogle der slet ikke virker, nogle der virker en gang imellem og opgav det så.
MEN har fundet ud af at en helt almindelig blyant med viskelæder i enden virker - hver gang...

Håber du kan bruge noget af det her
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat