Se enkelt indlæg
Gammel 06-11-2008, 14:15   #69
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Åh Birdie.

Jeg er så ked af det, jeg føler overhovedet ikke han kiggede på andet end discussen, han fangede mig på en af de sjældne "gode" dage, + jeg gjorde mig nok ubevist rigtig umage, var sgu bange for at "tabe" koblingen.

Han så ikke jeg brugte kroppen til at holde bremsen nede i testen, jeg rykkede i sædet (forstår du det) og ved brug af koblingen på den minimale køretur var det også kroppen og ikke selve benet, øv ved ikke hvordan jeg skal forklare det.

Konsekvensen af denne tur har været massive smerter, føleforstyrrelserne er forværret (resultat mere utætheder i bukserne) kan næsten ikke sidde ned.
Jeg brugte alle mine kræfter på denne lille 10 min. test.

Jeg har ikke kunnet køre siden, bettemanden er blevet hjemme fra børnehave, og jeg dingler rundt, som en fuld apperat med blå mærker til følge.
Smerterne fylder alt, hidsighed til følge, tårer og kan ikke være nogen steder.
Hele kroppen sitrer af spændinger og smerter, du ved benene ryster og tja resten af kroppen, kan ikke få slappet af, ved ikke hvad jeg skal gøre, smertestillende virker ikke, varmt karbad er prøvet kunne squ ikke selv komme op igen, virkelig underholdende syn, en hvalros væltede ud over siden af badekarret, manden kom og hev mig op i lodret stilling.

Jeg har ikke nummeret til Hr. Amorsen, har du den og kan jeg virkelig tillade mig at ringe til ham?
Gad vide hvad kommunen, nu vil sige/gøre, vil de nu ikke fortage gangtesten, vil de nu ikke lette min hverdag og gi' mig automatgear, synes jeg har læst et sted, at man godt kan få automatgear, selvom det ikke er et krav fra politiet hvis ellers ens helbred taler for det, pga. smerter og så videre

HJÆLP Jeg er så smadret og ulykkelig.

ps han snakkede ikke om fremtid eller smerter ved brug af pedaler, konsekvenser eller noget, det eneste han sagde var det får du ikke, han ville dog godt gi' mig ekstra stor sidespejl i højre side. Han ville ikke høre om noget som helst hvad jeg følte var besværligt/nødvendigt. Eller hvordan det udmøntede sig når jeg kørte mere end 10 min.

Øv skulle bare af med klagesangen, sorry

Stoktoft (som pt er buret inde i det lille hjem)
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym

Sidst redigeret af Stoktoft; 06-11-2008 kl. 14:22.
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat