Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2017, 22:04   #1
egeris
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2016
Indlæg: 6
Styrke: 0
egeris er ny på vejen
Nedsat paragraf 34

Hej

Lidt baggrund. Jeg har Tourette ocd og paranoid skizofreni.

Jeg flyttede ind i min lejlighed sidste år, og fik paragraf 34 lige efter. Jeg har fået ca. 1600kr udbetalt.

Nu har jeg så fået et brev med titlen årlig genvurdering. Som henviser til et screenshot fra akutbolig.dk(dog ingen billeder eller præcist adresse(midt ude på landet?). Da jeg ser den 10 timer efter klikker, jeg videre fra akutbolig(som kun linket til andre sider), hvor der står den er lejet ud.

Lejligheden blev opslået 20 juli, jeg fik brevet med screenshottet den 21 og og lejligheden var lejet ud den 21(10 timer efter jeg fik eboks).

Min ydelse er blevet nedsat til 800kr, da de beregner på den billige lejlighed.

Min bostøtte ringer dagen efter til hende, der har gjort det, og nævner blandt andet, at den er lejet ud, og hvis jeg skulle flytte ville de så give mig et nyt lån, og hjælpe mig med flytteudgifter, som hun hånligt afviste. Hun siger desuden at lejligheden er en af kommunens. (Smart trick ikke? Læg dem op, lav en masse afgørelser og tag den ned)

Skal lave en klage i morgen med min bostøtte, men kan kommunen virkelig bare gøre det. Jeg bliver rigtig nervøs, for hvis de fjerner den helt og evt. sætter mig under 225 timers reglen, så har jeg omkring 500kr i måneden.

Skal siges jeg i forvejen for diagnose tillæg, da jeg er 22 og på ungeydelse.

Er der nogen der har nogle afgørelse, eller noget jeg kan henvise til?

Sidst redigeret af egeris; 31-07-2017 kl. 22:49.
egeris er ikke logget ind   Besvar med citat