Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2020, 19:58   #644
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
10 dage til jeg skal dømmes som #forbryder igen... for 2'en gang..

Syg på kontanthjælp - forbryder eller frihedskæmper?
Blogindlæg d 04.01.19 af Ulf Harbo

Jeg har for nylig modtaget lidt aktindsigt fra anklagemyndigheden (Politiet), plus mail korrespondance mellem Kaaveh Piroz, Retten og senior anklager Heidi Ann Dearman, samt et udskrift af det sidste 'retsmøde' d 18 maj hvor Retten ved retsassessor Ulla Otken. Protokolfører var Louise Scherfig, team 2. inkompetent og efter min mening klart ulovligt kommer med en 'afgørelse'.

Jeg har anmodet om møde med Kaaveh for at drøfte den fremadrettede strategi, har endnu ikke hørt noget fra ham. Afventer derfor lige med at offentliggøre noget.

Jeg kan allerede nu sige at alt bliver offentliggjort som jeg plejer og hvad er 100% lovligt jf offentlighedsloven §1, formålsparagraffen, incl lydoptagelser af møderne på jobcenter Lærkevej denne gang incl transskription som alle dokumenterer hvad der foregår af ulovligheder.

Når Magtens tre-deling er ikke eksisterende siden 1848 og Politikerne ikke ønsker en Forvaltningsdomstol, hvad kan man så gøre som retsløs borger?

Dokumenteret bl.a. her:
http://erstatning.simplesite.com/442921090

Og igen, det er de tusindvis af dokumenterede syge borgere der dagligt bliver 'chikaneret og krænket' på jobcentrene og ulovligt bliver tvunget til at 'udvikle og afklare' deres arbejdsevne i årevis, så kommunen er fri for at afklare dem til f.eks førtidspension og derved spare en masse penge da de så kan overholde embedsmændenes 'måltal' og derved indkassere sin stats-refusion samt fra udligningsordningen, personlige bonusser, gyldne håndtryk og vederlag.

Så det er Ikke disse fascistiske SB, faglige koordinatorer og jobcenterchefer, med støtte af de hykleriske politikere både kommunalt og nationalt der systematisk bryder loven uden at de stilles til ansvar, der bliver 'chikaneret og krænket'.

Nææ, de går helt ustraffet hen, evt får man en djøfferisk ansvarfralæggende "Vi beklare" og så sker der ikke en skid mere. Og de ved de. Men så let slipper de ikke...

Om de så vil hive mig i retten 20-30-50 gange for 'chikane og krænkelse', det vil ikke ændre min adfærd.

Det ender nok med at jeg kommer i Guinness rekordbog for den person i Danmark med flest §119a domme.

Her er over 55 sandhedsbeviser på systematisk ulovlig sagsbehandling siden d 17.08.2008:
http://erstatning.simplesite.com/442921090

Begivenhed - Klik på billedet.

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat