Se enkelt indlæg
Gammel 08-05-2019, 16:28   #22
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Hej

Min SB. har nu "pludselig" samme dag, som jeg modtog kvittering fra Jobcenterchefen - fået indskrevet i min joblog om det møde, som blev afholdt i april.

Jobcenterchefen skriver at de har modtaget min mail, og vender tilbage snarest.

Jeg har dog spørgsmål til Jer. Jeg syntes at min SB. har hoppet lidt let over gærdet når hun referer til mødet. I kan læse SB notat omkring mødet herunder.

_____

På mødet aftalte vi

Der er afholdt samtale under sygemelding den 04.04.2019 kl. 11:00.

Der er indhentet helbredsattest fra din læge og en vurdering fra din psykolog. Du fik udleveret begge attester under samtalen.

Vi drøfter forskellige muligheder ifht. tilbagevenden til arbejdsmarkedet på sigt, bl.a. skånsomt jobrettet forløb/skånsom praktik med de rette skånehensyn. Du fortæller, at du gør det, du bliver bedt om, men at det vil forværre din psykiske situation. Du oplyser, at du fortsat er for psykisk skrøbelig til at stå til rådighed for et fleksjob, og at du ikke længere kan se sig selv på arbejdsmarkedet.

Du fortæller, at du vil få en henvisning til en psykiater. Vi aftaler, at jeg indhenter nye oplysninger herfra til brug for den videre sagsbehandling. Du har efterfølgende oplyst pr. e-mail, at du har fået tid hos psykiater den 10. september 2019.

Jeg informerer dig om procedure ved indstilling til kommunens rehabiliteringsteam, og jeg informerer om de muligheder som teamet kan indstille til.

Den videre aftale er:
- Du er fortsat sygemeldt
- Jeg indhenter lægeattest fra psykiater til brug for den videre sagsbehandling
____________

Hun har bl.a. ikke nævnt at jeg afsluttede mødet, fordi jeg var brudt sammen, og at SB. selv påpegede at jeg var tydeligt presset. Ej heller har SB. nævnt, at man mente at det nu var tid til at overgi mig til anden aktør, da man anså mig som indsatsparat, eller uddybet hvorfor jeg svarede "Jeg gør hvad jeg bliver bedt om", og hvad der så følgende blev sagt efter denne udtalelse.

Skal jeg klage over SB. notat, eller skal jeg afvente svaret fra jobcenterchefen?
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat