Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2014, 16:35   #39
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Nøgne tæer:

Jeg er meget interesseret i om det vil være muligt at forbedre min livskvalitet ved træningsmetoder eller behandling jeg ikke har prøvet før.

Peter er varm fortaler for øfeldt og har opnået fantastiske resultater for sig selv.

Jeg kan huske jeg hørte om øfeldt for år tilbage.
Der blev metoden varmt anbefalet idet man anså metoden for den korrekte og mest avancerede behandling på det tidspunkt.

Eller det var i hver fald den opfattelse jeg fik.

Nøgne tæer: du skriver du har fået en skade under behandling ved øfeldt, er det korrekt forstået?
Og at du fik skaden pga den person der behandlede dig var under uddannelse og derfor ikke var kvalificeret nok til at behandle din skade?

Som jeg forstår din advarsel skal man, hvis man vælger øfeldt-metoden, sikre sig at den der behandler éns skader er færdig-uddannet for at opnå bedst mulige resultater?

Mener du på baggrund af dine egene oplevelser, at der er en øget risiko for yderligere skader, hvis man fx har flere diagnoser/skader og vælger øfeldt?

Eller kan man gøre noget selv ved at sikre sig behandleren er tilstrækkeligt oplyst om diagnoser, funktionsniveau, arbejdssituation, livskvalitet?

Jeg håber du vil dele dine oplevelser/mening, da jeg mener det er vigtigt at få oplysninger om både positive og negative bivirkninger når man overvejer en ny behandling.

Jeg har selv været igennem en jungle af behandlere, medicin og træningsmetoder.

En del af dem har været uhentsigtsmæssige pga min egen uvidenhed, så det vil jeg naturligvis gerne undgå i fremtiden.

På forhånd tak

Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat