Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2009, 21:18   #3
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 16
Silly er ny på vejen
Puha ja..... ja men jeg troede faktisk også det var der jeg var, men de sidste par ugers hændelser har fået mig i tvivl..... hende der ringede mig op, mente at vi var igang med trappe mig op på fuld tid og selforsørgelse var det en mulighed, havde jeg da aldrig forladt mit gode, hyggelige og vellønnede job for hulen da

Nå, men aktindsigt siger du..... ja det tror jeg du har ret i, jeg har gået og leget med tanken på det sidste..... jeg er ikke sikker på jeg har nerver til at læse det, for der står sgu sikkert en masse grimme ting om at være ressourcesvag og sådan, og det ER jeg jo også nu, jeg har bare ikke helt vænnet mig til det, så det blir ikke rart at se det på skrift.... men ja... jeg skriver sgu den anmodning i morgen, så kan kan blive bare lidt klogere.

Jeg har desværre ikke lige nogen jeg kan ha med som bisidder... jeg bor lige i øjeblikket i Syddjurs kommune, og ALT hvad jeg ejer og har af familie og venner befinder sig på Sjælland..... vi flytter derover om 1-1½ år, men indtil da, er jeg ret alene med mine unger.... en 17 årig datter med angst og en 19 årig søn med asperger i svær grad.

Ja jeg blir også rasende stresset over den flytning, for tænk hvis jeg ikke når at blive afklaret inden.... så risikere jeg at skulle begynde forfra på Sjælland nå, men det er der jo ikke noget at gøre ved, flytte skal vi.

Og tak for rådene
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat