Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2013, 12:41   #8
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
I vores skole har en sygeplejeske været og lære nogle lærer, hvad de skal gøre i hvilken sitiaon, hvilket har været en stor hjælp.
Vi har så en skoleledelse der mener at de ingen ansvar har ud over at ringe efter en ambulance.. Desuden har lærer ingen ansvar for beregning af insulin det hører ikke ind under dem.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Har du fået dét på skrift...? Hvis ikke så send en mail til enten din sagsbehandler, jobkonsulent eller centerchefen og redegør kort for din og din datters situation - og spørg så om det er korrekt forstået, at du ikke må have din mobil tændt, så du er til at få fat på, hvis uheldet skulle være ude. Og understreg, at du gerne vil have svaret på skrift. Jeg tør næsten vædde med, at svaret bliver et andet end det, du fik i jobklubben... Og er det ikke, har du noget på skrift, som du kan klage videre over, eventuelt i samarbejde med din eller din datters læge.

Hver gang, der opstår problemer med jobcentret eller kommunen generelt, så bed om at få tingene på skrift. Ofter får piben så en anden lyd. Og prøv at finde allierede i en læge eller en sygeplejeske. Det er forhåbentligt kun her, hvor din datters diagnose er så ny, at der er ekstra uro på for dig, og du skal ikke stå alene og kæmpe mod kommunen om lidt menneskelighed og forståelse.

Har din mobil ikke vibrator...? Jeg ville demonstrativt tage lyden fra, men sætte vibratoren til og så altid have telefonen liggende på bordet ved siden af mig... Den er jo på lydløs så... Og som bakken skriver, alternativet ville jo være, at din datter eller skolen ringer til jobcentret, som så skal finde dig og give dig besked. For ville de nægte at virderegive sådan en besked, når det drejer sig om et sygt barn...? Ville en virksomhed...? Næppe!

Håber det løser sig, og at din datters sygdom hurtigt kommer under kontrol
Jeg har en Iphone 4s, syntes ikke at den vibrere meget må vist forbi en nabo og se om den kan gøres mere larmende.

Prøver lige om de vil give mig det på skrift at den skal være uden lyd, ellers må jeg se om de vil acceptere en øresnegl...
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat