Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2016, 08:46   #13
Løvinden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-06 2009
Indlæg: 135
Styrke: 15
Løvinden er ny på vejen
Jeg faldt lige over denne tråd. Det er lige netop mange af de tanker jeg har, nu hvor jeg overvejer at bede om min pension igen efter at den har været på pause (se anden tråd under pension fra før 2003). Det der er sværest for mig er at gå tilbage til identiteten som førtidspensionist. Omvendt er jeg bare helt udkørt af at skulle finde arbejde på deltid, holde til det og være urolig for økonomien.

Jeg har spekuleret meget over det det sidste stykke tid. Og tror nok at jeg er nået frem til, at jeg bliver nødt til at passe på mig selv og ikke være så optaget af hvad andre tænker om mig, hvis jeg går tilbage på pension. Jeg har jo været hende den seje, der gik ud af pension, men det er jeg altså ikke mere .

Jeg er træt og jeg tror, at jeg vil kunne udrette mere på pension med få timer ved siden af eller via frivilligt arbejde. Jeg vil få et sikkerhedsnet under mig og jeg kan derved bedre regulere, hvor meget jeg kan klare at arbejde. Men jeg synes det er en stor beslutning, og jeg kunne mærke at netop det med sorg er en del af min proces nu.
Løvinden er ikke logget ind   Besvar med citat