Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2015, 12:07   #12
popcorn
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Indlæg: 115
Styrke: 16
popcorn er ny på vejen
Moi tak for dig - du gav mig nok skubbet til at gøre alvor af at hesten måske kun skal være et dejligt minde, lige som tiden som karrier kvinde - puha det er svært - men som dagene går, bliver jeg mer og mer overbevisdt om at det er det der skal til.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Moi Se meddelelser
Du er alt det andet

Sorgen med arbejdsidentiteten og hobbyen kender jeg også alt for godt. Da jeg fik en arbejdsskade i skulderen mistede jeg ikke kun mit arbejde men også muligheden for at sætte mig op på motorcyklen og få blæst alle tanker og bekymringer ud af hovedet Ligesom dig kunne jeg kigge på min mc og blive ked af alt det jeg ikke kunne mere. Jeg besluttede hurtigt at sælge min mc for det gjorde ondt indeni at have det sådan og jeg har aldrig fortrudt det

Prøv at mærk efter indeni om ikke der skulle være en gemt/glemt interesse eller hobby der har lyst til at blive afprøvet...

Jeg selv har altid haft en kunstnerisk åre der nu får al min opmærksomhed. Det giver mig stor tilfredsstillelse nu at have tiden til fordybelse men det har bestemt også taget sin tid til anderkendelsen af at jeg ikke er den jeg var... men mit nye jeg er begyndt at trives igen og sorgen over det jeg har mistet er ved at blive vendt til et dejligt minde om en god tid i mit liv
Hvor er det dejligt trods alt, at i er så søde at komme med jeres erfaringer, bliver mere og mere overbevidst om at det er det rette, så jeg igen kan ånde, og gøre nogel af de ting jeg ellers altid har dårlig samvittighed over, nemlig, at være mor, være kæreste, være datter, søster og måske bare mig
popcorn er ikke logget ind   Besvar med citat