Se enkelt indlæg
Gammel 03-01-2011, 00:47   #6
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Tak for de mange brugbare svar!

Det er en stor hjælp! Har været gået i sort og været handlingslammet.

@ phhmw Sv "Jeg har ventet på at komme i behandling, og er først startet i behandling for et par måneder siden."
Forklar præcist hvad du har ventet på..... hospitalsundersøgelse/behandling på offentligt hospital.?"

Har ventet på at komme til undersøgelse og behandling på offentlig hospital. Jeg var der første gang i september og er nu i behandling og i gang med yderligere undersøgelser. (Har 3 diskusprolapser, en gammel arbejdsskade i skulder fra 2005 der er blusset op igen, og div problemer med motorik mv.)
Er desuden på venteliste til smerteklinik, og nu er der "kun" 1 år og 3 måneder til jeg kan få at vide hvornår jeg kan få en tid..

@ popiae: "Har du fået AFGØRELSE på sygedagpengestop, eller blot en varsling? "
Jeg tolker det som et stop, da der står citat" på nuværende tidspunkt venter vi dog på en status fra din læge. Jobcentret har derfor besluttet at udsætte den enlige afgørelse om eventuel forlængelse af SDP. Udbetaling af SDP vil derfor blive bragt til ophør med sidste udbetalingsdag d. 31.12.10"

Jeg fik aktinsigt, men med ansolut ingen brugbare oplsyninger fra Jobcentret. Det "nyeste" var lægeerklæringer fra feburar 2010 og et notat fra jobcentret fra juni 2010. Så vil ansøge skrifteligt om fuld aktindsigt.

Vil skrive en klage og følge de gode råd og holde tråden opdateret.

Endnu en gang TAK!
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat