Se enkelt indlæg
Gammel 28-06-2016, 23:43   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Micchey Se meddelelser
De råd jeg søger er i henhold til Log, ligenu beskriver jeg hvad jeg oplever når jeg står op tager på job og kommer hjem, og har et smerteindeks på loggen også, men for mig har det været udslagsgivende at jeg ikke dur med familien når jeg kommer hjem og ikke kan deltage i det familiemæssige, men giver det mening at uddybe de forhold eller hvad er vigtigt ?.
Ja, jeg vil mene, at det giver mening.

Hvis du visiteres til fleksjob er det vigtigt, at du også kan have et liv efter arbejdstid og, at du kan restituere.

Hvis du ikke fungerer med 4 timers arbejde dagligt, så skal du prøve at få timetallet sat ned.

Jeg synes det er flot, at du er på forkant med tingene.
Det du kalder en "log" må være det vi plejer at kalde en "dagbog" , det kan gøres på forskellige måder, her er den model jeg selv brugte: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat