Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2007, 01:14   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Arbejdsprøver/fleksjob - erfaringer

Hej Trylledyr...

Tak for din historie... velskrevet og nemt overskuligt og desværre en af dem hvor man tænker "DET ER LØGN" sørgeligt er det jo bare at vi VED at det ikke er løgn "Desværre" som jeg læser din historie er den smæk fyld af sagsbehandlingsfejl (bare et eksempel, man bliver som flekser IKKE sendt i aktivering )

Og en ting er sikker .. DU har hele min sympati og empati det er helt sikkert..
At du bare har din forstand nogenlunde i bevaring, og at du er i stand til at formidle dig som du gør, og skrive de ting du gør, viser at du er et menneske der har flere ressourcer end du selv er klar over...

Og at det bestemt ikke er dig der er noget galt med, men det system du har været oppe i mod :@:@

Et system der kan knække selv den stærkeste...

Din historie har afstedkommet enormt mange spørgsmål fra min side, men dem er jeg nød til at vende tilbage til (jeg er en af de heldige med et job som jeg skal op til ) men jeg vender tilbage.....

Lige til sidst en hurtig bemærkning... du skriver

Jeg lod mig fortælle, at når man én gang er visiteret til fleksjob, er man fleksjobber. Jeg anser nu ikke mig selv som fleksjobber. Ej heller pensionist, men hvad så?


Du er et helt menneske , der måske nok har en skjult sygdom , men som er lige så meget værd som hver eneste menneske du har mødt i systemet , i kraft af at du har beholdt din menneskelighed og empati, så vil jeg nok kalde dig et større menneske end de fleste ...

Og frem for alt , så er du en fleksjobber udsat for en masse sjusk, sagsbehandler fejl, og ignorance fra din kommune.

Men fleksjobber det er du ... så velkommen her til siden, jeg håber at vi kan hjælpe dig på en eller anden måde :|:|
  Besvar med citat