Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2018, 15:48   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville ringe til jobkonsulenten på jobcenteret...for at få kontaktoplysninger på din mentor...

Jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke har fået disse oplysninger endnu....medmindre det er helt helt nyt...

Ang virksomhedspraktik...der skal du huske at det bedste er at du møder op hver gang....og helst ikke melder dig syg hjemmefra....

For hvis man bare melder sig syg hjemmefra...og tit nok...ja så vil kommunen sige at de ikke kan bruge det forløb til noget....og det vil resultere at du skal ud i et nyt forløb...

Så hvis man overhovedet kan...så mød op hver gang og så vis dem hvordan du har det...så de selv kan se det...det er det som virker bedst...

Det er en super god ide at skrive dagbog under forløbet...så du dokumentere hvordan du har det imens forløbet er i gang...alt skal noteres...men helst så kort som muligt...hvad tid du møder og går hjem...smerter...fysiske eller psykiske...osv osv...

Denne dagbog kan du så sende til din sagsbehandler en gang om ugen...så denne kan følge med i hvordan det går...

Det kan være svært at huske hvordan man havde det dag til dag under sådan et forløb...og den bedste måde at dokumentere det på...ja det er en dagbog...

Nu skal det siges at jeg overhovedet ikke har nogen forstand på psykiske sygdomme...og du skal se det jeg skriver ud fra det...

Brug denne tråd fremover til evt spørgsmål...så folk har lettere ved at se alt det du har skrevet...og du ikke behøver skrive det igen og igen...

Fra nu af...så behøver du ikke at føle dig alene...vi er her sammen med dig...og vi vil forsøge at hjælpe og råde dig efter vores bedste evne...velkommen til...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat