Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2016, 01:32   #10
E-M
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2016
Lokation: Rudersdal
Alder: 49
Indlæg: 10
Styrke: 9
E-M er ny på vejen
Nu er jeg langt om længe startet op i denne jobafklaring. Jeg skal være 2 timer hver onsdag et plejehjem. Dette er godt, da jeg har været indenfor sundhedssektoren i 22 år og ikke skal bruge energi på at sætte mig ind i arbejdsgangen. Det er gået som forventet, jeg er blevet MASSIVT dårligere! Jeg var der for første gang i onsdags og jeg kunne klare 40 minutter. Jeg kunne allerede mærke efter 10 minutter, at jeg blev dårlig, men jeg pressede mig selv og blev i 40 minutter. Jeg har intet kunne resten af ugen Jeg har ligget på grænsen til en addison krise hver dag og jeg har øget i al min medicin. Jeg kan ikke andet end at ligge på sofaen og hele min krop er gået fuldstændig i stå. Mine smerter er også taget til og jeg har måtte øge i min morfin, hvilket jeg er MEGET ked af så det er blevet lige så hårdt og forfærdeligt som forventet!! Jeg håber de stopper dette galskab inden de 13 uger er gået, hvis ikke så er jrg bange for mit liv. Tænk at 40 latterlige minutter kan betyde så meget og tage det lille overskud fra mig som jeg havde brugt halvandet år på ar opbygge. Jeg er så ked af det og jeg er så bange for mit liv
E-M er ikke logget ind   Besvar med citat