Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2012, 17:09   #7
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Hej Fabrix.
Stakkels dig kan godt forstå du er opgivende..
Jeg har læst hele dit indlæg, og er bestemt ikke ekspert til at udtale mig, men lige som alle andre herinde har vi jo hver især nogle erfaringer med systemet af den ene eller anden art.
Jeg tænker: Mon det er smart at lade psyk. skrive at du vil blive 100% rask? Det kan måske være afgørende senere hen hvis du skal vuderes til fleksjob..
Hvor er din egen private læge i hele det forløb her? Har du en god støtte i ham/hende? Vil det ikke være muligt at få en udtalelse derfra?
Har du skriftlig klaget over kommunens stop af SDP? Afhænig af hvilke paragraffer du har været forlænget på tidl. så har SB jo forsk. forlængelsesmuligheder, og det må man da stille spørgsmålstegn til hvorfor de ikke gør det.
Man kan blive forlænget mhp. at komme tilbage i ordinær beskæftigelse, hvis man anser det for realistisk at du vil kunne vende tilbage til arb.markedet, og det lyder lidt som om det er den du var på indtil de smækkede kasse i...
Jeg ville gå til egen læge og tude ørene fulde, og så sende en skr. klage over dit SDP-stop. Du har jo intet at tabe...
Held og lykke med det! De bedste hilsner
JP2610
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat