Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 10:49   #19
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Nu skal der jo ikke laves mere hetz på dem der eventuelt overvejer at anmelde socialt bedrageri, end på dem der gør det, så lad os holde forargelsen på dem der egentligt begår noget ulovligt. trine havde klart meldt ud at hun betragtede oplysningerne som fakta, så kan Vi andre jo fabulere over tilladelse til ferie osv. men det var jo ikke spørgsmålet vi startede med. Vi startede med at tingene ( for kvinden der er tale om )var velovervejede, på trods af bedre vidende og det var på den basis der blev besvaret for mit vedkommende, formodninger tror jeg hverken Trine eller jeg ville reagere på i form af bare at overveje anmeldelse. Når vi snakker om grad af lovovertrædelse, så er der jo en graduering, nogen sammenligner det med at køre for stærkt, men færdselsloven er adfærdsregulerende, straffeloven er direkte straffende, derfor ender socialt bedrageri mere i tråd med skattesnyd, selskabstømning, magtmisbrug, og derfor bør man reagere for ikke at lade konsekvenserne ramme dem der var berettigede til de ydelser, især i disse sindsygt kassefikserede tider. Hvis hendes (uberettigede? ) hjælp betyder der afvises en ansøgning om hjælpemidler eller fysioterapi, hvor er det så lige vores moral har hjemme ?

mvh Nøvsen
der har taget tæsk før for at holde på hvad han mener der er rigtigt og forkert
Neurosmølf er ikke logget ind