Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2009, 22:52   #6
bellochrisalou
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Ballerup
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
bellochrisalou er ny på vejen
Baggrunden er 3 år hvor jeg har været på sygedagpenge, som er blevet forlænget grundet laaaaangsom handling fra kommunens side samt et krav om terapi som jeg stod på venteliste til i 11 mdr og som forløb over 9 mdr. Det har derefter taget 8 mdr at finde et sted til arbejdsprøvning, da jeg gerne ville 'prøves' i mit eget fag. Der findes dog ikke mange tandlægestole som står uudnyttet hen og venter på at sådan en som mig gerne vil låne den til 3 mdrs arbejdsprøvning.
Jeg troede at jeg kun manglede denne arbejdsprøvning for at blive godkendt til flex. Mine evner fejler som sådan ikke noget rent fagligt, en udtalelse fra mine terapeuter og en overpsykritater har beskrevet skånehensyn og en forventning om at jeg kan vende tilbage til arbejdsmarkedet men aldrig bliver 'fuldt' arbejdsdygtig.
Efter ca 8 uger i arbejdsprøvning kan jeg sige med sikkerhed at jeg ikke klarer mere end 20-22 timer/ugen. Føler mig meget drænet når arbejdsugen er færdig, og føler jeg begynder at tilde hvis jeg skal overskue andet. Mener derfor ikke der mangler afgørelse i nogen ? kommunen kunne have. Men når jeg sidder herinde og læser de forskellige indlæg, bliver jeg da nervøs for hvad det næste mon er, jeg bliver budt?

...Og glemte lige at sige tusind tak for jeres super engagement!!!

Sidst redigeret af Webmaster; 28-02-2009 kl. 09:06. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
bellochrisalou er ikke logget ind   Besvar med citat