Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2015, 13:29   #1
Frk.Sejl
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2013
Lokation: Aarhus
Indlæg: 28
Styrke: 12
Frk.Sejl er ny på vejen
Jeg fik et Ressourceforløb

Jeg var til møde i rehabiliteringsteam i tirsdags - og fik derfra med et Ressourceforløb i 3 år til at begynde med

Jeg har kæmpet i 2½ år for at komme her til at jeg ikke helt har forstået det endnu

Så nu venter jeg på at få en sagsbehandler og blive indkaldt til et møde.

Men jeg har jo så mange spørgsmål i mit hoved og jeg ved ikke hvor jeg skal få svar på den, så jeg prøver jer

Jeg har kæmpet med Social Angst og depression i de sidste 8 år.

Målet med mit Ressourceforløb er at forsætte behandling og så skal jeg finde en ugentlig aktivitet af ca en times varighed.

Hvem skal betale min Behandling hos psykolog/psykiater?
Jeg har haft et forløb med psykolog/psykiater som er betalt af regionen midtjylland, men disse timer er opbrugt, det er søgt videre behandling med jeg skulle ikke regne med at få bevilliget flere timer

Jeg skal jo også gå til en ugentlig aktivitet, det kan være alt fra svømning til arkvalmaling, eller hvad jeg ellers kunne tænke mig.
Men igen hvem betaler for dette? Skal jeg selv finde penge til dette?

Kan man få bevilliget buskort når man er på Ressourceforløb - jeg kommer jo til at køre en masse rundt til alle de ting jeg skal til.

Når de 3 år er gået, hvad sker der så? Bliver jeg smidt tilbage på kontanthjælp?

Ja det er mange spørgsmål om penge, men som kontanthjælps modtager så har man ikke meget at gøre med, og det sidste år gør virkelig at vi sider træls i det. Og de ekstra penge jeg kommer til at få fra nu af, skal bruges på gæld
Frk.Sejl er ikke logget ind   Besvar med citat